dorthemus skriver:
Lige præcis! Jeg har det princip, at jeg lige trækker vejret ind en gang før jeg svarer...eller også vælger jeg den humoristiske vinkel. Gider simpelthen ikke hidse mig op over for folk jeg ikke kender og som ikke kender mig 
Jeg glider af på meget herinde og selvom det klør i fingrene på mig, så holder jeg mig fra mange af de mest kontroversielle emner 
Den igår var vedkommende og spændende...og helt ærligt morede jeg mig kosteligt til tider 
Jeg var også vildt godt tilfreds med debatten i går, for det var sjovt og lærerigt og langt de fleste var i stand til at argumentere virkeligt godt for deres synspunkter. :-)
Mit problem er nok primært at når debatter går som den i går, så tænker jeg ærlig og redeligt ikke over om jeg med enkelte klodsede formuleringer jokker folk over tæerne.
Jeg har en klar tendens til at lade mig rive med at stemningen, jeg forholder mig til emnet der diskuteres og bruger min egen erfaring og egne oplevelser meget, men jeg er meget slem til at glemme at det godt kan være utroligt provokerende for folk som ikke deler min baggrund.
Når jeg bliver opmærksom på at have såret eller generet andre med mine argumenter, bliver jeg faktisk rigtig ked af det, for det er overhovedet ikke intentionen. - Og sådan tror jeg det er for langt de fleste herinde. Jeg tror det er et fåtal herinde der bevidst forsøger at såre andre.
Og de få bitterfisser der alligevel poster indlæg udelukkende for at provokere eller såre andre, er i min bog ikke rigtigt værd at samle på
Anmeld