Status på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Forstår du hvad jeg mener? 

Bliver ikke sur - men kommer der til at tænkte på, hvorfor så skrive, hvis jeg eller andre ikke må vide, hvorfor jeg er glad idag.

Jeg forstår godt, hvad du mener og jeg opfattede dig heller ikke som værende sur....opfattede dig mere som om du undrede dig 

og jeg ved godt hvor du vil hen med det du skriver, men stadig kan man jo næsten ikke stille noget op med det, andet end at undlade at spørge for fremtiden. den pågældende person er jo åbenbart ikke interesseret i at svare folk.

Men jeg forstår godt din undren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Thalia

Anonym skriver:

Jeg synes der er visse ting som man skal skrive på folk væg. I stedet for i sin status  

Det er jeg enig i, men jeg er også typen der ville blive skidt tilpas over store kærlighedserklæringer offentligt.

Men jeg får ikke ondt i måsen over at andre har det anderledes

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Det er jeg enig i, men jeg er også typen der ville blive skidt tilpas over store kærlighedserklæringer offentligt.

Men jeg får ikke ondt i måsen over at andre har det anderledes

Jeg har bare nogle på, som hele tiden skal skrive om deres kærlighed  i deres status. Hvor jeg mener det hører til på væggen.

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg forstår godt, hvad du mener og jeg opfattede dig heller ikke som værende sur....opfattede dig mere som om du undrede dig 

og jeg ved godt hvor du vil hen med det du skriver, men stadig kan man jo næsten ikke stille noget op med det, andet end at undlade at spørge for fremtiden. den pågældende person er jo åbenbart ikke interesseret i at svare folk.

Men jeg forstår godt din undren

Du får lige den her

Plus

Anmeld

26. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hey piger

Kender i til det, når man skriver kommentar til sine venners status på facebook, at de så ikke skriver tilbage?

Jeg har "tit" prøvet det. Person svare ikke - og så når person er på, sletter person den  Åhh.

Jeg tænker så lidt "Hvorfor skrive hvis person ikke ville svare, på det?" Når man skriver i sin status. Er der jo næsten altid en, som skriver - Især hvis det er positiv eller negativ. Så må man da forvente, at der en eller nogen, som spørger ind til det

Knus

Måske forventer du for meget???

Det er det samme herinde i grunden.
Man skal ikke forvente svar tilbage tror jeg, men være glad, hvis man får det.
Nu hører jeg ikke til typen, der skriver meget i min status på FB og forventer aldrig svar tilbage, men jeg får det tit..og det er naturligvis dejligt.
Jeg forventer heller ikke svar på det, som jeg har skrevet til mine venner..og glemmer gerne hurtigt at jeg hurtigt har svarei, og  i grunden også hvad jeg har svaret LOL

Så tag det som det er..et fast-shifting neonskilt, som man ikke skal tage for mere end det er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.