Status på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Det tænker jeg også... Hmm... Bum bum... 

Præsic

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår problematikken...

Altså statusopdateringer er jo lige præcis det - en opdatering. I mine øjne er de ikke et oplæg til en debat eller en samtale, og derfor er man vel heller ikke forpligtet til at uddybe eller besvare spørgsmål?

Nej, men hvorfor skrive, hvis man ikke vil have, at sine venner spørger til det??

Det er jo det sammen her. Men skriver et indlæg her. Og man må jo forvente at få negativ eller positiv svar..

Anmeld

26. maj 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Præsic  Tænkte det sammen. hihi.

Synes bare det er lidt til grin. At der er nogen, går efter opmærksomhed!

Jeg kunne aldrig finde på, at skrive en status jeg ikke ville svare på!

ja , men synes for det meste at det er dem der har lavt selvværd og gerne vil bekræftes i at folk er der for dem der gør det

nej kunne jeg heller ikk, så kan man lige så godt lade være med at skrive noget

Anmeld

26. maj 2011

Levi&LilysMor

Det kommer an på kommentaren, men alle må kommentere men hvis man ikke svare eller sletter er det fordi man ikke vil op i en diskussion.

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

Anonym skriver:

Nej, men hvorfor skrive, hvis man ikke vil have, at sine venner spørger til det??

Det er jo det sammen her. Men skriver et indlæg her. Og man må jo forvente at få negativ eller positiv svar..

Fordi facebook er et socialt netværk hvor det er muligt at holde sig opdateret omkring venners gøren og laden - også uden at man som ven behøver reagere på det.

Gennem statusopdateringer deler man brudstykker af sit liv med sin omgangskreds, men det er helt op til den enkelte om de brudstykker skal øges eller ej.

Jeg kan overhovedet ikke se at det kan sammenlignes med et indlæg på en debat, da det er et helt andet medie og en helt anden type kommunikation der er på spil eksempelvis herinde.

Anmeld

26. maj 2011

Levi&LilysMor

Thalia skriver:

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår problematikken...

Altså statusopdateringer er jo lige præcis det - en opdatering. I mine øjne er de ikke et oplæg til en debat eller en samtale, og derfor er man vel heller ikke forpligtet til at uddybe eller besvare spørgsmål?

Enig 

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

ja , men synes for det meste at det er dem der har lavt selvværd og gerne vil bekræftes i at folk er der for dem der gør det

nej kunne jeg heller ikk, så kan man lige så godt lade være med at skrive noget

Vil give dig ret . Det er jo det sammen her. Jeg kunne da aldrig finde på at skrive et indlæg, hvis jeg ikke svare på det, som folk skrev. Jeg må da forvente er der er en eller flere som godt ville skrive til mit indlæg.

Hvis jeg nu ville skrive en negativ status. Er der sikkert en som vil sprøger mig, hvad der galt. Jeg ville da svare, fordi jeg selv har skrevet min status, og ens venner, vil da vide, hvorfor.

Anmeld

26. maj 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Vil give dig ret . Det er jo det sammen her. Jeg kunne da aldrig finde på at skrive et indlæg, hvis jeg ikke svare på det, som folk skrev. Jeg må da forvente er der er en eller flere som godt ville skrive til mit indlæg.

Hvis jeg nu ville skrive en negativ status. Er der sikkert en som vil sprøger mig, hvad der galt. Jeg ville da svare, fordi jeg selv har skrevet min status, og ens venner, vil da vide, hvorfor.

præcis , skriver personligt kun ting jeg vil svare på

Anmeld

26. maj 2011

mth1987

Anonym skriver:

Der vil jeg nu også give thalia ret. Facebook kan da på ingen måde sammenlignes med baby!!!??? Det da to vidt forskellige ting. Når det er sagt svarer jeg så vidt muligt på fb og tror kun jeg har slettet noget en gang men det en længere forklaring og personen blev helt slettet.

Anmeld

26. maj 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg tænker lidt. Hvis man ikke vil ha' at folk sprøger til det, som man har skrevet. Hvorfor så skrive en status?

Det samme tænker jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.