Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey piger Kender i til det, når man skriver kommentar til sine venners status på facebook, at de så ikke skriver tilbage? Jeg har "tit" prøvet det. Person svare ikke - og så når person er på, sletter person den Åhh.Jeg tænker så lidt "Hvorfor skrive hvis person ikke ville svare, på det?" Når man skriver i sin status. Er der jo næsten altid en, som skriver - Især hvis det er positiv eller negativ. Så må man da forvente, at der en eller nogen, som spørger ind til det Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Oplever også tit at folk sletter deres status efter kort tid, eller når der er kommet rigeligt med svar...
Hvorfor de sletter og ikke svare - det ved jeg så ikke...
Anonym skriver: Hey piger Kender i til det, når man skriver kommentar til sine venners status på facebook, at de så ikke skriver tilbage? Jeg har "tit" prøvet det. Person svare ikke - og så når person er på, sletter person den Åhh.Jeg tænker så lidt "Hvorfor skrive hvis person ikke ville svare, på det?" Når man skriver i sin status. Er der jo næsten altid en, som skriver - Især hvis det er positiv eller negativ. Så må man da forvente, at der en eller nogen, som spørger ind til det Knus
nu har jeg ikk selv oplevet det, men kender da nogen stykker der sletter kommentaren fra folk de ikk gider svare på det
Hvorfor så skrive? Spørger jeg dumt
Mira0911 skriver: Oplever også tit at folk sletter deres status efter kort tid, eller når der er kommet rigeligt med svar... Hvorfor de sletter og ikke svare - det ved jeg så ikke...
Jeg tænker lidt. Hvis man ikke vil ha' at folk sprøger til det, som man har skrevet. Hvorfor så skrive en status?
Anonym skriver: Hvorfor så skrive? Spørger jeg dumt
ja det er et godt spørgsmål, der er nogen der gør det bare for at se om de får opmærksomhed, selvom det da er en plat grund
personligt svarer jeg alle der skriver til min status og sletter aldrig medmindre det er en idiot der kommer med en VIRKELIg støddende kommentar
Anonym skriver: Jeg tænker lidt. Hvis man ikke vil ha' at folk sprøger til det, som man har skrevet. Hvorfor så skrive en status?
Det tænker jeg også... Hmm... Bum bum...
Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår problematikken...
Altså statusopdateringer er jo lige præcis det - en opdatering. I mine øjne er de ikke et oplæg til en debat eller en samtale, og derfor er man vel heller ikke forpligtet til at uddybe eller besvare spørgsmål?
MinBabyOscar <3 skriver: ja det er et godt spørgsmål, der er nogen der gør det bare for at se om de får opmærksomhed, selvom det da er en plat grund personligt svarer jeg alle der skriver til min status og sletter aldrig medmindre det er en idiot der kommer med en VIRKELIg støddende kommentar
Præsic Tænkte det sammen. hihi.Synes bare det er lidt til grin. At der er nogen, går efter opmærksomhed! Jeg kunne aldrig finde på, at skrive en status jeg ikke ville svare på!
Thalia skriver: Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår problematikken... Altså statusopdateringer er jo lige præcis det - en opdatering. I mine øjne er de ikke et oplæg til en debat eller en samtale, og derfor er man vel heller ikke forpligtet til at uddybe eller besvare spørgsmål?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128