Status på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
34 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anonym trådstarter

Hey piger

Kender i til det, når man skriver kommentar til sine venners status på facebook, at de så ikke skriver tilbage?

Jeg har "tit" prøvet det. Person svare ikke - og så når person er på, sletter person den  Åhh.

Jeg tænker så lidt "Hvorfor skrive hvis person ikke ville svare, på det?" Når man skriver i sin status. Er der jo næsten altid en, som skriver - Især hvis det er positiv eller negativ. Så må man da forvente, at der en eller nogen, som spørger ind til det

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Mira0911

Oplever også tit at folk sletter deres status efter kort tid, eller når der er kommet rigeligt med svar... 

Hvorfor de sletter og ikke svare - det ved jeg så ikke... 

Anmeld

26. maj 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hey piger

Kender i til det, når man skriver kommentar til sine venners status på facebook, at de så ikke skriver tilbage?

Jeg har "tit" prøvet det. Person svare ikke - og så når person er på, sletter person den  Åhh.

Jeg tænker så lidt "Hvorfor skrive hvis person ikke ville svare, på det?" Når man skriver i sin status. Er der jo næsten altid en, som skriver - Især hvis det er positiv eller negativ. Så må man da forvente, at der en eller nogen, som spørger ind til det

Knus

nu har jeg ikk selv oplevet det, men kender da nogen stykker der sletter kommentaren fra folk de ikk gider svare på det  

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

nu har jeg ikk selv oplevet det, men kender da nogen stykker der sletter kommentaren fra folk de ikk gider svare på det  

Hvorfor så skrive? Spørger jeg dumt

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Oplever også tit at folk sletter deres status efter kort tid, eller når der er kommet rigeligt med svar... 

Hvorfor de sletter og ikke svare - det ved jeg så ikke... 

Jeg tænker lidt. Hvis man ikke vil ha' at folk sprøger til det, som man har skrevet. Hvorfor så skrive en status?

Anmeld

26. maj 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hvorfor så skrive? Spørger jeg dumt

ja det er et godt spørgsmål, der er nogen der gør det bare for at se om de får opmærksomhed, selvom det da er en plat grund

personligt svarer jeg alle der skriver til min status og sletter aldrig medmindre det er en idiot der kommer med en VIRKELIg støddende kommentar

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg tænker lidt. Hvis man ikke vil ha' at folk sprøger til det, som man har skrevet. Hvorfor så skrive en status?

Det tænker jeg også... Hmm... Bum bum... 

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår problematikken...

Altså statusopdateringer er jo lige præcis det - en opdatering. I mine øjne er de ikke et oplæg til en debat eller en samtale, og derfor er man vel heller ikke forpligtet til at uddybe eller besvare spørgsmål?

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

ja det er et godt spørgsmål, der er nogen der gør det bare for at se om de får opmærksomhed, selvom det da er en plat grund

personligt svarer jeg alle der skriver til min status og sletter aldrig medmindre det er en idiot der kommer med en VIRKELIg støddende kommentar

Præsic  Tænkte det sammen. hihi.

Synes bare det er lidt til grin. At der er nogen, går efter opmærksomhed!

Jeg kunne aldrig finde på, at skrive en status jeg ikke ville svare på!

Anmeld

26. maj 2011

Sasja77

Thalia skriver:

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår problematikken...

Altså statusopdateringer er jo lige præcis det - en opdatering. I mine øjne er de ikke et oplæg til en debat eller en samtale, og derfor er man vel heller ikke forpligtet til at uddybe eller besvare spørgsmål?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.