Status på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Det er ikke helt problem for mig. 

Man må jo selvfølelig forvente, at hvis det er en negativ status, at ens ven/venner vil høre om det.

Jeg har kun irl venner på min facebook. Og hvis jeg ikke vil have de skal vide, det som går mig på. Så kunne jeg da ikke finde på at skrive det i min status! for jeg ved, at der nogen, som vil sprøger mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Zeus

Jeg får tit kommentarer på mine status'er, og langt de fleste svarer jeg ikke på.. Kun hvis det er et direkte spørgsmål  Men jeg forventer heller ikke, at folk svarer på mine kommentarer til deres status'er, det er bare et plus hvis de gør..

Opdagede den anden dag, at én blev bombarderet fordi hun havde skrevet noget i sin status, som én ikke kunne li.. Og selvom hun skrev, at hun ikke gad diskutere det, så skrev veninden "jamen når du skriver noget her, så må du også være klar til en debat om det du skriver"  ØØøøh, gu skal hun da ej være klar til en debat, om noget hun har skrevet på sin egen facebook side..

Anmeld

26. maj 2011

Carina1977

Jeg svarer for det meste tilbage, men jeg skal ikke kunne sige om det glipper engang imellem  jeg sletter aldrig mine status-opdateringer.

Der er nogle enkelte på min venneliste derinde, der laver status-opdateringer temmelig tit. Så vælger jeg måske en ud jeg svarer på, hvis det har relevans. Jeg forventer aldrig et svar tilbage medmindre det er et direkte spørgsmål. Og hvis vedkommende så ikke svarede tilbage....jamen hvad så? Det overlever jeg nok

Anmeld

26. maj 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg tænker lidt. Hvis man ikke vil ha' at folk sprøger til det, som man har skrevet. Hvorfor så skrive en status?

helt enig

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Det her har jeg også tit tænkt på:
Hvorfor skal folk altid skrive deres kærlighed til deres kæreste i deres status? Eller tak til dem de var sammen med igår`?

FX - @xxx xxx Jeg elsker dig af hele mit hjerte. Du er mit liv. osv.
Hvorfor kan man ikke skrive det på person væg?

Eller - Tak for en rigtigt hygge dag @xxx xxxxx

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg svarer for det meste tilbage, men jeg skal ikke kunne sige om det glipper engang imellem  jeg sletter aldrig mine status-opdateringer.

Der er nogle enkelte på min venneliste derinde, der laver status-opdateringer temmelig tit. Så vælger jeg måske en ud jeg svarer på, hvis det har relevans. Jeg forventer aldrig et svar tilbage medmindre det er et direkte spørgsmål. Og hvis vedkommende så ikke svarede tilbage....jamen hvad så? Det overlever jeg nok

Nu siger vi at du har skrevet i din status - og jeg ville gerne vide hvorfor du er glad. Så jeg spørger dig : Hvorfor er du så glad idag? Jeg vil da forvente at du svare tilbage.

Når jeg skriver til folk status, er det fordi jeg gerne ville vide, til det, de har skrevet om.

Anmeld

26. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Nu siger vi at du har skrevet i din status - og jeg ville gerne vide hvorfor du er glad. Så jeg spørger dig : Hvorfor er du så glad idag? Jeg vil da forvente at du svare tilbage.

Når jeg skriver til folk status, er det fordi jeg gerne ville vide, til det, de har skrevet om.

Jamen det ville jeg da også forvente.....men fik jeg ikke et svar, så var der jo ikke rigtig noget at gøre ved det  Det var ikke noget jeg ville blive irriteret over som sådan. Hvis vedkommende fortsatte med ikke at svare på mine spørgsmål, så tror jeg nok bare jeg ville begynde med at undlade, at skrive noget i hendes status for fremtiden.

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

Anonym skriver:

Det her har jeg også tit tænkt på:
Hvorfor skal folk altid skrive deres kærlighed til deres kæreste i deres status? Eller tak til dem de var sammen med igår`?

FX - @xxx xxx Jeg elsker dig af hele mit hjerte. Du er mit liv. osv.
Hvorfor kan man ikke skrive det på person væg?

Eller - Tak for en rigtigt hygge dag @xxx xxxxx

Det er da fordi hele verden skal vide at man har det sådan.

Lidt ligesom når nogle vælger at fri ifuld offentlighed. Resten af verden skal være vidne til de her store følelser.

Nogle kan lide den slags og andre kan ikke, men det handler jo stadig i bund og grund om at man oplever noget der for en selv er så altoverskyggende at man har brug for at dele det med alle andre.

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jamen det ville jeg da også forvente.....men fik jeg ikke et svar, så var der jo ikke rigtig noget at gøre ved det  Det var ikke noget jeg ville blive irriteret over som sådan. Hvis vedkommende fortsatte med ikke at svare på mine spørgsmål, så tror jeg nok bare jeg ville begynde med at undlade, at skrive noget i hendes status for fremtiden.

Forstår du hvad jeg mener? 

Bliver ikke sur - men kommer der til at tænkte på, hvorfor så skrive, hvis jeg eller andre ikke må vide, hvorfor jeg er glad idag.

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Det er da fordi hele verden skal vide at man har det sådan.

Lidt ligesom når nogle vælger at fri ifuld offentlighed. Resten af verden skal være vidne til de her store følelser.

Nogle kan lide den slags og andre kan ikke, men det handler jo stadig i bund og grund om at man oplever noget der for en selv er så altoverskyggende at man har brug for at dele det med alle andre.

Jeg synes der er visse ting som man skal skrive på folk væg. I stedet for i sin status  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.