Hvad er det for en regel om veninder og x'er-....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Jeg har det fuldstændigt som dig.

Havde engang en bekendt der kom hen og sagde ja undskyld jeg har stjålet din eks. øhhhh hvordan kan du stjæle noget jeg har skrottet?? næ du har samlet mit affald op, og værsågod du skal være mere end velkommen til at bruge ham, jeg kasserede ham fordi jeg ikke kunne bruge ham, kan du er han din.

Pøj pøj med det

Hehe...lige præcis...man kan vel ikke som sådan sætte et ejerskab op over for et menneske og bestmme hvad de må(man kan vel heller ikke selv bestemme hvem man falder for)...hverken veninder, x'er, familie eller andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Hehe...lige præcis...man kan vel ikke som sådan sætte et ejerskab op over for et menneske og bestmme hvad de må(man kan vel heller ikke selv bestemme hvem man falder for)...hverken veninder, x'er, familie eller andre...

Nej jeg må indrømme jeg har og kommer aldrig til at forstå det.

Anmeld

26. maj 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Nej jeg må indrømme jeg har og kommer aldrig til at forstå det.

Heller ikke jeg...

Anmeld

26. maj 2011

ønskebørn74

Eva. skriver:

og hvorfor er det ikke ok at en veninde dater ens x?

Udover at jeg ikke ville gide have min x som ven og at jeg ville mene mine veninder fortjente bedre, så er han min x og jeg har intet at bruge ham til og skulle han kæreste med en af mine skønne veninder, så ville det da glæde mig helt vildt i forhold til at mine unger ville have et dejligt menneske i deres liv nede hos deres far...

Men hvorfor er det ikke ok....man er vel færdig med en x og har vel ikke ejerskab over en veninde....endvidere ville det da være synd hvis hun måske ikke oplevede den store kærlighed fordi man går ind og bestemmer at det ikke er ok(kan man iøvrigt bestemme det eller mister man så bare veninden??)

Hvis nogle af mine venninder vil gumle nogle af mine exer, so bee it... Kan ikke genere mig, men er det den Iranske eks... Er det en eks veninde hvis ikke det stopper... Bor stadig på hemmelig adresse pga. den lort... Og vi måtte flytte om så vi mistede alt... Ville aldrig være tryg uden, har sgu livet for kært... Han er sindsyg den mand...

Anmeld

26. maj 2011

baby012

jeg syns det komemr meget an på hvordan brudet med x-en var.. altså alle mine andre x-er end faderen til mit barn ville jeg da være fuldstændig ligeglad med, en af mine bedste veninder har barn med min første seriøse kæreste jeg også var forlovet med , og jeg er bare glad for at de er sammen og har en fantastisk søn.. men min nuværende "kæreste/x" ville jeg blive sønder knust hvis en af mine veninder var sammen med ham, nok mest fordi at jeg stadig elsker ham, og vil stadig have ham tilbage .. 

men er det en x man virkelig er færdig med, ja så ser jeg intet problem

Anmeld

26. maj 2011

Mikkelmusen

Da jeg var 14 var jeg kæreste med en. Da jeg så flyttede længere væk med min familie, slog han op og begyndte senere et forhold til min nære veninde. Jeg var rasende, for jeg var jo stadig forelsket i ham og elskede ham. På et tidspunkt kom jeg over det og forsøgte at snakke med hende som en god veninde igen. Det hele gik lidt i sig selv da vi flyttede endnu længere væk. Vi mistede helt kontakten.

For 7 år siden var jeg så på besøg hos familie på Lolland, og vi var forbi Døllefjelde marked. Her mødte jeg en fælles bekendt af mig og min ex. Han spurgte om han måtte give ex'en mit nye nummer. Jeg sagde ja da jeg ikke kunne se hvorfor jeg skulle ha noget imod det. Jeg var jo kommet videre i mit liv.

Vi begyndte at snakke sammen på sms og opkald. Helt venskabeligt. Han går så fra min veninde på et tidspunkt uden at jeg ved det (det skal lige siges jeg ikke snakkede med hende på dette tidspunkt).

Vi finder så ud af at vi åbenbart stadig har lidt følelser for hinanden og begynder at være kærester igen. Det finder veninden ud af og bliver rigtig sur. Men eftersom at vi ikke har haft noget kørende imens de var sammen så mener han at hun ikke har noget at være sur over. Vi har været sammen lige siden og har nu 2 børn sammen.

Jeg har prøvet at kontakte hende fordi jeg er kommet videre og jeg ved hun også har en ny kæreste hun har haft længe nu. Men hun nægter at snakke med mig.

På et tidspunkt må man vel kommer videre? Det var ikke berettiget at jeg blev sur på hende i første omgang, men jeg kom videre og vi snakkede sammen igen. Nu er det hende der lukker mig ude.

Det blev langt, men alt i alt så synes jeg ikke man bør blive gal på veninden over at hun snupper ex'en hvis man ikke længere er kærester. Alle skal jo videre og leve sit liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.