av av av.....
jeg havde en x som jeg på ingen måde følelsmæssigt var færdig med. En dag kom min gode veninde og STRÅLEDE....., og ved du hvad....hun havde bare fået gude-sex af min x.
Den sved altså!!! De begyndte et forhold, ikke sådan fast, bare lidt små bolleri, og det gjorde bare så sindsygt ondt på mig. Jeg havde 10.000 følelser i klemme både overfor x'en og overfor min veninde, som jeg jo havde betroet alverdens ting til omkring mit parforhold (sådan som man jo snakker med sine veninder, når et forhold går dårligt og man overvejer at gå fra hinanden.) Nu var det så dem der kunne ligge i ske og snakke om mig...., og det gjorde de så. De synes selvfølgelig at jeg var for meget, at jeg var snævertsynet at jeg ikke undte dem det godt osv.
Det var også pisse svært, fordi jeg vidste at hun havde følelser for ham, og at han bare gerne ville have et par nemme knald. Så selvom jeg hadede min veninde når hun lå og bollede med min x, så havde jeg faktisk også ondt af hende, og var skide sur på min x over at han udnyttede hendes følelser for ham, som han på ingen måde gengældte.
Det eneste der kom ud af den affære var bare to meget sårede piger. Hvordan min x har/havde det med det, er jeg mere i tvivl om, for han bollede bare rundt med alt og alle på det tidspunkt.
Dertil skal de lige siges at vi boede på kollegie sammen, så vi så hinanden konstant! Det var bare ikke særlig fedt at sidde ud i køkkenet og spise morgenmad og så kom de to ind med uglet hår, i morgenkåber, kåde og grinende, mens de holdt i hånd, kyssede osv.
Jeg kunne jo ikke undgå at støde ind i dem alle vegne!Det gjorde virkelig min hverdag til et helvede!
Anmeld