Hvad er det for en regel om veninder og x'er-....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

eElak

Thalia skriver:

Jeg har til gengæld aldrig fattet hvordan man kan få lyst til at være sammen med en venindes ex. Ingen af mine veninders kærester har nogensinde tiltalt mig på den måde, hverken mens eller efter de har været sammen.

Det er lidt som om at de der mænd har fået venindelus eller sådan noget

Jamen... mine veninders ekser har fået venindelus!

Dont ask me why, men jeg er ikke interesseret i at være stang-kusiner med mine veninder... Så jeg går ikke efter mine veninders ekser....

Hvis en veninde fandt sammen med mine X'er... hmm.. held og lykke siger jeg bare... Ej spøg til side..
den er svær for på den ene side så har jeg ikke lyst til at "dele mine xer" med mine veninder... Nogle af dem pga dårlige oplevelser og andre pga de mange følelser jeg havde for dem....

Men jeg ville ikke slå hånden af min veninde hvis hun fandt en af dem... Jeg ville dog nok undre sig hvis nogen af dem valgte min søns far... ;-) men det er fordi det var bare mig og ham - det var så rigtigt - indtil jeg valgte at gå... så ved det ville virke helt forkert hvis det var dem og ham... ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Thalia

KaLee skriver:

Jamen... mine veninders ekser har fået venindelus!

Dont ask me why, men jeg er ikke interesseret i at være stang-kusiner med mine veninder... Så jeg går ikke efter mine veninders ekser....

Hvis en veninde fandt sammen med mine X'er... hmm.. held og lykke siger jeg bare... Ej spøg til side..
den er svær for på den ene side så har jeg ikke lyst til at "dele mine xer" med mine veninder... Nogle af dem pga dårlige oplevelser og andre pga de mange følelser jeg havde for dem....

Men jeg ville ikke slå hånden af min veninde hvis hun fandt en af dem... Jeg ville dog nok undre sig hvis nogen af dem valgte min søns far... ;-) men det er fordi det var bare mig og ham - det var så rigtigt - indtil jeg valgte at gå... så ved det ville virke helt forkert hvis det var dem og ham... ;-)

Stangkusiner er et vidunderligt ord

Anmeld

26. maj 2011

Kamulla

Puha nej.... selvom jeg ikke selv ville have nogle af mine ekser og også syntes mine veninder er mere værd end at skulle være sammen med dem.. så er det bare FORBUDT!!! det ville ejg ikke kunne holde ud... eks til Noahs far følte jeg jo MEGET stærkt for.. vi ahr ikke været på talefod siden jeg blev gravid.. men har haft marit om min søster eks. datede ham bag min ryg.. NEJ hvor blev jeg ked af det... 

syntes ikke man skal date veninders eks.. den fine regl skal man overholde, ellers er man ikke min veninde da... 

Anmeld

26. maj 2011

Fenja09

Jeg synes det er en udmærket uskreven veninde-regel, at man holder fingrene fra x´erne. Desuden har jeg aldrig nogensinde tænkt på mine veninders kærester som "lækre" eller andet - lige så vel som at jeg aldrig ville få sådanne tanker om mine søstres x´er. Det falder mig bare ikke ind. De tanker ligger meget fjernt fra mig.

Derudover tror jeg bare at det vil blive alt for kompliceret at skulle se sin x - som man er færdig med - i sociale sammenhænge. Det ville jeg ikke gide.

Og der findes jo virkelig mange mænd, så mon ikke at ens veninder kan finde drømme-manden uden at snuppe en x

Anmeld

26. maj 2011

Isabella_mor

det kommer vel an på hvem der har afsluttet forholdet...

jeg ville personligt blive enormt ked af det hvis min kæreste slog op med mig, og så begyndte at flirte rundt med en af mine venninder.. fordi at man som venninde har en eller anden uskrevet regel om at man altså ikke tager hinandens ex'er.. 

men det er jo måske også noget der ændrer sig med årene. måske er min indstilling anderledes når jeg bliver ældre..,

men ligenu får jeg en følelse der er ubehaglig ved tanken om at en af mine venninder skulle blive kærester med min kæreste hvis vi gik fra hinanden.. (selvom vi aldrig går fra hinanden)

Anmeld

26. maj 2011

Nalle

Jeg forstår det heller ikk, nu har jeg været sammen med peter i 3½ år, ergo, så er det 3½ år siden jeg havde en anden kæreste, og det er jeg da for længst kommet over, mine tidligere forhold.

Det vil ikke genere mig at min veninde kom sammen med en eks, da jeg ikke ser mine veninder særlig meget, da jeg har flest drenge venner

Anmeld

26. maj 2011

Lullaby

Eva. skriver:

og hvorfor er det ikke ok at en veninde dater ens x?

Udover at jeg ikke ville gide have min x som ven og at jeg ville mene mine veninder fortjente bedre, så er han min x og jeg har intet at bruge ham til og skulle han kæreste med en af mine skønne veninder, så ville det da glæde mig helt vildt i forhold til at mine unger ville have et dejligt menneske i deres liv nede hos deres far...

Men hvorfor er det ikke ok....man er vel færdig med en x og har vel ikke ejerskab over en veninde....endvidere ville det da være synd hvis hun måske ikke oplevede den store kærlighed fordi man går ind og bestemmer at det ikke er ok(kan man iøvrigt bestemme det eller mister man så bare veninden??)

Det er okay HVIS man spørger veninden om lov først. En uskreven dating-lov

Anmeld

26. maj 2011

twinny

synes det kommer helt an på om hvordan det er sluttet om der stadigvæk er følelser indblandet osv....

Anmeld

26. maj 2011

Darling<3

Eva. skriver:

Udover at jeg ikke ville gide have min x som ven og at jeg ville mene mine veninder fortjente bedre, så er han min x og jeg har intet at bruge ham til og skulle han kæreste med en af mine skønne veninder, så ville det da glæde mig helt vildt i forhold til at mine unger ville have et dejligt menneske i deres liv nede hos deres far...

Men hvorfor er det ikke ok....man er vel færdig med en x og har vel ikke ejerskab over en veninde....endvidere ville det da være synd hvis hun måske ikke oplevede den store kærlighed fordi man går ind og bestemmer at det ikke er ok(kan man iøvrigt bestemme det eller mister man så bare veninden??)

I min verden, tager man ikke venner eller veninder's eks'er..

Jeg ville blive rådden i hjernen, hvis en af mine veninder, fandt sammen med nogle af mine eks'er..

Dog er jeg blevet veninder med en af mine eks's kærester, og sådan er det okay, men ikke omvendt..

Det blev vidst sygt forvirrende, men håber du forstår alligevel

Anmeld

26. maj 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Jeg har det fuldstændigt som dig.

Havde engang en bekendt der kom hen og sagde ja undskyld jeg har stjålet din eks. øhhhh hvordan kan du stjæle noget jeg har skrottet?? næ du har samlet mit affald op, og værsågod du skal være mere end velkommen til at bruge ham, jeg kasserede ham fordi jeg ikke kunne bruge ham, kan du er han din.

Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.