Landet vs. byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Lullaby

Jeg bor midt i byen men alligevel er der stille og ro. Vi bor i et roligt kvarter. Jeg er vokset op midt på landet hvor der var meget langt til alting..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Troldepussen

Har stemt landet, men er nok en mellemting jeg bor i en lille by, med kun 6500 indbyggere, men bor ned til en sø, og kunne ikke drømme om at bo i noget der var større, men gerne noget mindre.

Anmeld

27. maj 2011

chael

SanneBoe skriver:

Hvem bor hvor?

Er man bonderøv eller bymenneske?

-----------------------------------------------

Jeg er selv helt igennen B O N D E R Ø V, bor på Lars-Tynd-Skids-Mark, hvor kragerne bruger vejkort og der hverken er kiosk eller bager, jeg elsker simpelthen landet og kunne ikke drømme om at flyttte til byen.

Men hvem vinder?

Bor ikke direkte på landet, men i en provinsby. Med have og et idyllisk område med masser af børn og nærmiljø.

Ville simpelthen ikke kunne holde ud at bo et sted som København, med alle de narkomaner og skyderier.

Det er for klamt til mig. Sorry hvis jeg støder nogen. Men så vil jeg hellere have grisegylle i mine næsebor, selvom det også er pænt klamt

*Camilla 22+2

Anmeld

27. maj 2011

Orkide86

SanneBoe skriver:

Hvem bor hvor?

Er man bonderøv eller bymenneske?

-----------------------------------------------

Jeg er selv helt igennen B O N D E R Ø V, bor på Lars-Tynd-Skids-Mark, hvor kragerne bruger vejkort og der hverken er kiosk eller bager, jeg elsker simpelthen landet og kunne ikke drømme om at flyttte til byen.

Men hvem vinder?

Jeg er helt klart en bonderøv, ELSKER at bo på landet.

Anmeld

27. maj 2011

Dinna88

jeg er ingen bonderøv, men jeg synes det er forfærdeligt, at bo i byen. Det larmer og der stinker. 

Jeg ville ikke kunne nyde at bo i KBH.

Anmeld

27. maj 2011

Dinna88

jeg er ingen bonderøv, men jeg synes det er forfærdeligt, at bo i byen. Det larmer og der stinker. 

Jeg ville ikke kunne nyde at bo i KBH.

Anmeld

27. maj 2011

jydeinden

tjaa jeg kan ikke besvare din afstemning... jeg bor i en stor by, og elsker bydelen jeg bor i, men kunne sagtens bo et andet sted..

Anmeld

27. maj 2011

Miss T

Nu ved jeg ikke om du konkret mener landet, kun der hvor køerne græsser? Men bypige nej, landpige nej, en ting midt i mellem uden for byen, hvor der stadig er grønt og vand.

Anmeld

27. maj 2011

BellaCiinea

Bor i udkanten af silkeborg.. (Gødvad) 

Og det er simpelthen perfekt for os.

Kunne aldrig drømme om at bo inde i midtbyen.. Der er alt for meget larm og bil os.

Men kunne heller aldrig drømme om at bo på landet, for hold da op hvor det stinker af bæ   

Anmeld

27. maj 2011

Corn

Vi bor i en lille ferieby. Om vinteren er der vist 700 indbyggere, om sommeren 60.000 turister igennem (gamle tal, så ved ikke om de holder vand længere)

Så her er lidt bystemning om sommeren, men er ellers øde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.