Landet vs. byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Lone Jakobsen

må vist betegnes som en bypige. har boet mange år i Horsens, og bor nu i en mindre by. ved ikke om jeg ku trives på landet, men er meget tilfreds med at bo i en mindre by der har alt hvad den skal bruge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

DenLykkelige

Bonderøv her ihvertfald.. Elsker byen, men jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden de åbne marker og stilheden hvor man bare kan høre vinden suse

Anmeld

27. maj 2011

Isabella_mor

bor i byen, men vil gerne på "landet" 

Anmeld

27. maj 2011

Dansker i England

Bymenneske - bor 10 fra det absolutte centrale London and I'm loving it 

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

Bonderøv

Anmeld

27. maj 2011

anynom

SanneBoe skriver:

Hvem bor hvor?

Er man bonderøv eller bymenneske?

-----------------------------------------------

Jeg er selv helt igennen B O N D E R Ø V, bor på Lars-Tynd-Skids-Mark, hvor kragerne bruger vejkort og der hverken er kiosk eller bager, jeg elsker simpelthen landet og kunne ikke drømme om at flyttte til byen.

Men hvem vinder?

Født og opvokset på landet, bor i byen nu =) Godt nok kun den 6. største, men hva' fan' =D

Anmeld

27. maj 2011

Den lykkelige

Jeg har boet 23 år i København.. har boet i valby, på frederiksberg, i husum og nørrebro.. Så har prøvet forskellige "måder" af bo i byen på..

Men aldrig har jeg haft det så godt som nu hvor jeg bor i Kalundborg på 3. år med min kæreste.. med udsigt til skov og mark.. Jeg hader byens stress og alle de mennesker.. elsker roen og freden og naturen..

Anmeld

27. maj 2011

9510

Født og opvokset i hobro en by med ca 15000 indbyggere, men er nu flyttet til en lille flække med 4 huse og et fælles lokum, og jeg elsker det,,,

så er nok en bonderøv af format

Anmeld

27. maj 2011

Munder

Hvad med midt i mellem?

Jeg bor i en forstad til København - 5 min herfra er der marker og 5 min herfra er der pulserende by.

Er jeg så land elle by?

Anmeld

27. maj 2011

Hvem?

Munder skriver:

Hvad med midt i mellem?

Jeg bor i en forstad til København - 5 min herfra er der marker og 5 min herfra er der pulserende by.

Er jeg så land elle by?

Det jeg betegner med landet er, f.eks her hvor jeg bor er der ingen købmand, brugs eller noget som helst, kun køer , heste, grise og får

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.