Landet vs. byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

lotte32

Er født og opvokset midt i Aalborg, men bor nu i lille landsby nord for Viborg (sådan en by hvor alle kender alle  og vi vil meget gerne endnu længere ud på landet drømmen er et lille nedlagt landbrug som vi kan bruge de næste 20 år på at gå og renovere

Lotte Ø.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

sne190810

Nørrebro, København

Drømmer om at komme tilbage til dejlige Vesterbro. Som Alexis skriver så er der bare en hyggelig specielt stemning over Vesterbro.
Er delvist vokset op derinde, da min mors forretning og familie bor der, så har tilbragt meget af min barndom derinde, samt jeg boede der i min egen lejlighed i 3år, før jeg desværre blev nødt til at flytte for snart et lille års tid siden.

Anmeld

27. maj 2011

eElak

Totalt city-pige her (Vanløse)..

KOmmer fra "landet" (hvis man kan kalde nordsjælland for landet) og skal IKKE tilbage igen!!! :-)

Anmeld

27. maj 2011

Laura.

Bonderøv her.. elsker naturen !

Anmeld

27. maj 2011

K.Rehder

Jeg bor en en bondeby i jyllandf med ca. 15.000 indbyggere, men har boet 5-6 år i indre København...Er nok mest en storbypige!! Tager jævnligt til Århus fo at opleve lidt liv!

Anmeld

27. maj 2011

Josesmor

Jeg har stemt byen.., men mener bestemt IKKE storby.. det er ikke mig, men vores lille by hvor vi har alt det nødvendige og hvor man ikke behøver sætte sig i en bil for at handle er lige mig

Anmeld

27. maj 2011

132319

Bymenneske, 100%!

Jeg bor godt nok lidt udenfor byen men jeg har kun 15 min til Lyngby og 35 min til København centrum (med offenligt.)

Jeg betaler meget hellere for beliggenhed fremfor kvadratmeter og bliver ganske sikkert aldrig husejer, allerhøjest rækkehuslejer

Jeg ville DØ af kedsomhed hvis jeg boede i en eller anden lille jysk flække. Der er jeg vokset op og "flygtede" så hurtigt jeg kunne, flyttede hjemmefra da jeg var 17! (2 år inden, havde jeg været på efterskole)

Anmeld

27. maj 2011

Bshizzle

Har stemt Byen..   Odense
.. Jeg vil ha svært ved at bo ude på ladet, da der er ALT for stille  

Anmeld

27. maj 2011

MaybeBaby

Vi købte sidste år hus i en lille landsby uden indkøbsmuligheder, men med friskole, vuggestue og børnehave, med store marker, frisk luft, rare mennesker, OG så er der kun 7,5 km ind til storbyen og arbejde, så synes vi har det bedste fra begge verdener!

Anmeld

27. maj 2011

skoust

Loppe skriver:

Lugten siger mig jeg er fra landet.  Men 30 min. på cykel vil bringe ind i midten af Aalborg.

Jeg elsker at bo i denne lille forstad. Jeg elsker det fordi vi er et lille samfund hvor alle kender alle. Man går ikke bare lige ned og henter en liter mælk, for man møder helt sikkert en masse man kender på vejen, og pludselig har det taget en time at hente den liter mælk.

kommer du fra vodskov?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.