Når kæresten vil være sæddonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

smlmea

Jo det bliver da alle andre mænds ansvar,idet der er mænd der ikke kan lave børn selv,og hvis ingen fremmede mænd ville være donor,så fik disse mænd/par jo ikke børn.

Og så kan du da slet ikke udtale dig om,om jeg kan få børn naturligt,for det ved du jo absolut ingenting om.

Beklager men jeg gider ikke pakke tingene ind,fordi der er nogle der er udrustede med sarte øre,og helst vil have tingene pakkede ind,når det nu en gang forholder sig sådan,at jeg ikke ville kunne acceptere sæddontion.

Har jeg skrevet at det ikke er stort,at der er nogle der vælger at være sæddoner?

Næ jeg har bare sagdt at det bliver ikke fra min matrikel,det ville komme til at ske fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Darling<3

Jeg ville først være glad, for at han har så stort et hjerte, men han skal ikke gøre det!!

Jeg ville ikke kune holde tanken, om at en anden kvinde skal føde hans børn!

Heller ikke hvis han var den sidste mand på jorden, beklager  Damer

Anmeld

27. maj 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg ville først og fremmest blive rigtig stolt over hans omtanke for andre. Men jeg ville bestemt ikke være glad for, at der skulle være andre af "hans" børn derude - og kan ikke rigtig forklare hvorfor... for han ville jo intet have med dem at gøre.

Og så for lige at sætte toppen af modstridende følelser på - så går jeg selv og tumler med ideen om at blive ægdonor, når vi forhåbentlig engang har fået et 3. vidunder herhjemme. Jeg ville slet ikke skænke de børn, der forhåbentlig ville komme ud af mine æg en tanke - og det ville min mand jo sådan set heller ikke. Jo jo moral er godt - dobbeltmoral dobbelt så godt

Anmeld

27. maj 2011

rogerrasch

Mette+Mathias skriver:

Jeg ville bede ham lade være,- jeg kunne ikke tænke mig, der skulle rende halvsøskende til mine børn rundt "derude".

Det er egoistisk, jeg ved det - men sådan har jeg det.

jeg har det præcis på samme måde

Anmeld

27. maj 2011

AndreasMor84

Mette+Mathias skriver:

Jeg ville bede ham lade være,- jeg kunne ikke tænke mig, der skulle rende halvsøskende til mine børn rundt "derude".

Det samme her..

Anmeld

27. maj 2011

LotteGabriella

Mette+Mathias skriver:

jeg er enig med dig, ville heller ikke bryde mig om det

Anmeld

27. maj 2011

SSL

smlmea skriver:

Jo det bliver da alle andre mænds ansvar,idet der er mænd der ikke kan lave børn selv,og hvis ingen fremmede mænd ville være donor,så fik disse mænd/par jo ikke børn.

Og så kan du da slet ikke udtale dig om,om jeg kan få børn naturligt,for det ved du jo absolut ingenting om.

Beklager men jeg gider ikke pakke tingene ind,fordi der er nogle der er udrustede med sarte øre,og helst vil have tingene pakkede ind,når det nu en gang forholder sig sådan,at jeg ikke ville kunne acceptere sæddontion.

Har jeg skrevet at det ikke er stort,at der er nogle der vælger at være sæddoner?

Næ jeg har bare sagdt at det bliver ikke fra min matrikel,det ville komme til at ske fra.

Du har din fulde ret til din holdning, såvel som alle andre, men der er bestemt pli, og det er et meget sårbart emne, for utrolig mange herinde! - så jeg synes du bør tænke lidt på at det kan føles voldsomt at læse din skrivemåde, hvis man er sårbar over sin barnløshed - det er også kaldet sympati for de barnløse!

Og NEJ, det er ikke DIT eller DIN MANDS ansvar, det er noget man kan VÆLGE at gøre som mand, enten for at tjene de penge det giver, ELLER for at hjælpe barnløse... At I så vælger at have det sådan, er bestemt i orden, og det skal bestemt respekteres, men jeg synes også du skal tænke gevaldigt over hvordan du fremstår i de sårbares øjne, som ER barnløse herinde! Din skrivemåde er yderst utilpas og næsten modbydelig!

Anmeld

27. maj 2011

lukasmor

Jeg ville synes at det var en flot tanke men jeg ville ikke have det 

Anmeld

27. maj 2011

Nana88

P overvejde det på et tidspunkt, men sagde til han at jeg ikke ville have, jeg har ikke lyst til at han skal have børn med alle mulige og jeg vil ikke have at der er 20 halv søskende til mine børn..

Nok en egoistisk tanke, man ja sådan har jeg det altså..

Anmeld

27. maj 2011

Faith

Det ville jeg synes var stort af ham... Ville helt klart "give ham lov". Han har nogle virkelig effektive svømmere, og hvis han ku hjælpe andre til at få ønskebarnet, ville jeg synes det var fantstisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.