Når kæresten vil være sæddonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Dinna88

Jeg ville, ligesom dig, være kanon stolt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

MaliksMor

Fru Aagaard skriver:

Ærligt, så ville jeg ikke bryde mig om det.

Jeg kan ikke forklare det, og jeg lyder som en stor egoist.

Men, noget helt andet er, at jeg ved han ALDRIG ville kunne gøre det. VI skal have vores børn sammen, ingen andre skal gå med hans gener.

helt enig

Anmeld

25. maj 2011

otlitrom

Det ved jeg faktisk ikke!

Nu er det jo sådan at vi har problemer med fertiliteten herhjemme. Eller manden har. Lægerne beskrev mit underliv som "utroligt gode forhold" så jeg regner ikke med han vil donere sit mosevand til andre

Jeg synes det er sejt at din mand vil gøre det, og jeg synes du er mindst lige så sej, at du bliver stolt!

Anmeld

25. maj 2011

132319

Han sæd = hans beslutning!

Længere er den simpelthen bare ikke i min verden Dog ville jeg foretrække han han var anonym doner, men ville lade det være helt op til ham!

Anmeld

25. maj 2011

baby012

hmm.. tja, altså ham jeg har nu syns jeg har rigeligt med børn rendende rundt derude på trods af hans meget unge alder, så det ville jeg nok ikke synes om.. 

ville måske blive lidt "panisk" over når mine børn begyndte at slæbe kærester med hjem.. for hvad nu hvis....... 

men normalt kan jeg ikke se noget galt i det, der er jo nogen der "skal" gøre det  

-men jeg tror ikke han ville bryde sig om at jeg blev æg-doner -...

Anmeld

25. maj 2011

Steph_Laurits

Mette+Mathias skriver:

Jeg ville bede ham lade være,- jeg kunne ikke tænke mig, der skulle rende halvsøskende til mine børn rundt "derude".

Det er egoistisk, jeg ved det - men sådan har jeg det.

Har det på helt samme måde!

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg ville tænke . Det ville nok først gå op for mig hvis han kom og spurgte. 

Sejt at du synes det er en god ide  Tror mange kan have svært ved det. 

Det tror jeg også at mange ville have svært ved - tænker bare, jeg ville være så ked af hvis der var nogen der ude som ikke fik muligheden for at få et barn og min kæreste kunne bidrage.

Anmeld

25. maj 2011

JuelZ

Jeg ville ikke have nogen problemer med det overhovedet ! så længe jeg ved at han (undskyld udtrykket) ikke stikker sit lem op i en anden ... Jeg ville være stolt af min forlovede, og det skal da heller ikke være nogen hemmelighed - min forlovede har da sagt at han godt kunne tænke sig at gøre det, og jeg ku os godt tænke mig at være "ægdonor" for at hjælpe de kvinder og mænd som ikke kan få børn

Anmeld

25. maj 2011

Isabella_mor

jeg så godt lige at programmet i tv2 omkring det, og hvis min kæreste blev sæddonor.. tænkte jeg at det ville være godt for ham.. jeg har også selv overvejet at blive æg donor.. det er dog lidt mere besværligt for kvbinder da det ikke lige er to ryk og en aflevering.. (HVORFOR ER DET ALTID SÅ BESVÆRLIGT AT VÆRE KVINDE)  !!

men jeg ville hvertfald bakke op omkring det 110%.. jeg syntes det er en dejlig uselvisk ting sat gøre. for at hjælpe andre der måske er i den situation at de ikke kan få børn., 

Anmeld

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det tror jeg også at mange ville have svært ved - tænker bare, jeg ville være så ked af hvis der var nogen der ude som ikke fik muligheden for at få et barn og min kæreste kunne bidrage.

Synes det er flot at du kan være så storsindet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.