Når kæresten vil være sæddonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes det er flot at du kan være så storsindet  

Mange tak ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

smlmea

Hell no,min mand skal kun have børn med mig,og ingen andre.

Det kan aldrig blive hverken min mands eller mit ansvar,at andre mænd skyder med løst krudt.

Min mand ville ryge ud på røv og albuer,hvis han så meget som overvejet det,det ligger mig så fjernt,ja faktisk ville jeg aldrig indvoldvere mig med en mand,der havde været sæddoner,eller havde børn fra tidligere forhold.

Anmeld

27. maj 2011

o1Mutte

smlmea skriver:

Det kan aldrig blive hverken min mands eller mit ansvar,at andre mænd skyder med løst krudt.

Min mand ville ryge ud på røv og albuer,hvis han så meget som overvejet det,det ligger mig så fjernt,ja faktisk ville jeg aldrig indvoldvere mig med en mand,der havde været sæddoner,eller havde børn fra tidligere forhold.

okay så..

Anmeld

27. maj 2011

muzen

Mette+Mathias skriver:

Jeg ville bede ham lade være,- jeg kunne ikke tænke mig, der skulle rende halvsøskende til mine børn rundt "derude".

Det er egoistisk, jeg ved det - men sådan har jeg det.

lige nøjagtigt sådan tænkte jeg også.

Anmeld

27. maj 2011

Tvillingemor80

Kravlenissen10-12-10 skriver:

er helt enig...

haps

Anmeld

27. maj 2011

PernilleogDennis

Mette+Mathias skriver:

Jeg ville bede ham lade være,- jeg kunne ikke tænke mig, der skulle rende halvsøskende til mine børn rundt "derude".

Det er egoistisk, jeg ved det - men sådan har jeg det.

Anmeld

27. maj 2011

SSL

smlmea skriver:

Det har da heller intet at gøre med det bliver DIT ansvar, DIN mands ansvar, at andre SKAL kunne få børn! Det er jo ikke en pligt, og jeg synes det er en lidt hård udmelding, sagt på dén måde! Der sidder mange par der IKKE bare KAN få børn som du og jeg kan!, så jeg synes du burde være lidt mere passende i dit ordvalg! èn ting er, at du simpelhent ikke vil kunne have det godt med det og acceptere det, men tænk over din måde at sige tingene på, for det har INTET at gøre med at det er JERES ansvar!

Til TS: Jeg ville ikke have det godt med det, faktisk.. Tanken om han havde sit kød og blod gående rundt.. Omvendt, hvis han var anonym, ville man jo ikke vide nogensinde hvem barnet var, osv.. Og man havde hjulpet et barnløst par.. Den er svær.. Men, manden skal have høj sædkvalitet for at være donor, en alm. sædkvalitet kan ingen gang gøre det..

Anmeld

27. maj 2011

2xlykke

Jeg ville som dig være super stolt af at have en mand med et stort hjerte og empati for andre mennesker som ikke er lige så heldige. Tænk at kunne være med til at opfylde så stor en drøm for et andet par. Og jeg synes på ingen måde det betyder at man har flere børn gående rundt derude. For i min verden bliver man far eller mor for den sags skyld, af det man gør for sine børn og ikke af simpel genetik. Er kærligheden ikke til stede er gener så evigt ligegyldige. Så de forældre der, desværre, må få hjælp, er den sande mor og far. Så vær du evigt stolt af at have så rummelig og betænksom mand. I know I would!

Anmeld

27. maj 2011

Janni85

smlmea skriver:

Bum Bum  

Lidt hårde ord... Ingen siger at vi andre skal tage ansvar for dem som ikke selv kan få børn, men nogle ønsker at hjælpe dem og det er jo stort af dem.

Anmeld

27. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Hej piger.

Aner ikke hvor jeg skal putte dette indlæg hen.

Men altså det er således; min kæreste kom tidligere idag og spurgte hvad jeg ville sige til hvis han valgte at blive sæddonor.

Jeg blev vildt stolt (hvilket jeg ikke havde regnet med at jeg ville blive), for hvor er det fedt at han tænker sådan på andre mennesker som af den ene eller anden grund ikke kan få børn.

Hvad ville i sige, hvis jeres mand kom og lagde sådan et kort på bordet?

Jeg ville sige nej.

Jeg ønsker mig selv flere børn med min mand og jeg har desværre en stærk biologisk ejer følelse, hvis man kan sige det sådan.

Mine unger skal ikke have en bio halvsøskende et sted i landet, den tanke tiltaler mig bare ikke.

Ligesom det heller ikke tiltaler mig at melde mig som ægdoner. Tanken om at jeg giver noget fra mig, der er mig, det kan jeg ikke have.

Men flot at andre gør det. Det tager jeg virkelig hatten af for.

Ville bare ikke kunne acceptere manden gjorde det.

*Camilla 22+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.