smlmea skriver:
Hell no,min mand skal kun have børn med mig,og ingen andre.
Det kan aldrig blive hverken min mands eller mit ansvar,at andre mænd skyder med løst krudt.
Min mand ville ryge ud på røv og albuer,hvis han så meget som overvejet det,det ligger mig så fjernt,ja faktisk ville jeg aldrig indvoldvere mig med en mand,der havde været sæddoner,eller havde børn fra tidligere forhold.
Det har da heller intet at gøre med det bliver DIT ansvar, DIN mands ansvar, at andre SKAL kunne få børn! Det er jo ikke en pligt, og jeg synes det er en lidt hård udmelding, sagt på dén måde! Der sidder mange par der IKKE bare KAN få børn som du og jeg kan!, så jeg synes du burde være lidt mere passende i dit ordvalg! èn ting er, at du simpelhent ikke vil kunne have det godt med det og acceptere det, men tænk over din måde at sige tingene på, for det har INTET at gøre med at det er JERES ansvar!
Til TS: Jeg ville ikke have det godt med det, faktisk.. Tanken om han havde sit kød og blod gående rundt.. Omvendt, hvis han var anonym, ville man jo ikke vide nogensinde hvem barnet var, osv.. Og man havde hjulpet et barnløst par.. Den er svær.. Men, manden skal have høj sædkvalitet for at være donor, en alm. sædkvalitet kan ingen gang gøre det.. 
Anmeld