Åh, tårerne triller!! (og så lidt positivt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Dinna88

nettemor skriver:

går du på statsskolen i randers? ;-)

Det kan du lige tro jeg gør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

metski83

Elsker dine billeder

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

metski83 skriver:

Elsker dine billeder

Tusinde tak!

Anmeld

25. maj 2011

Nettemor

Dinna88 skriver:

Det kan du lige tro jeg gør!

syns lige jeg kunne kende træerne. går på tradium på den anden side af vejen nemlig

har du forresten set at de søger folk i århus til noget fotografering. studiejob- min mand der fortalte det og så tænkte jeg da lige på dig!

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

nettemor skriver:

syns lige jeg kunne kende træerne. går på tradium på den anden side af vejen nemlig

har du forresten set at de søger folk i århus til noget fotografering. studiejob- min mand der fortalte det og så tænkte jeg da lige på dig!

Så har du satme et godt øje, træerne er fra tøjhushaven!! Haha. Pyyyyhaaaa, så er du fra den forkerte side af vejen, hæhæ 

Huh? Nej? Hvad? Ved du mere!? Jeg mangler desperat arbejde fra sommer af og det kunne da være ultimativt!!

Anmeld

25. maj 2011

Nettemor

Dinna88 skriver:

Så har du satme et godt øje, træerne er fra tøjhushaven!! Haha. Pyyyyhaaaa, så er du fra den forkerte side af vejen, hæhæ 

Huh? Nej? Hvad? Ved du mere!? Jeg mangler desperat arbejde fra sommer af og det kunne da være ultimativt!!

hmm øv syns ellers liiiige

ja den forkerte side det kan godt være.. men har også kun gået der i 12 uger. er nemlig hgs'er

finder lige et link til dig..

Anmeld

25. maj 2011

Nettemor

hmm øv jeg kunne ik lige finde den. men det var downtown.dk

der er en der hedder jobs i bunden. den står der godt nok ikke lige nu men kan være den evt gik ud idag. men hvis jeg var dig ville jeg ringe til dem og fortælle lidt om dig selv og høre om de kan bruge dig..

Anmeld

26. maj 2011

Dinna88

nettemor skriver:

hmm øv syns ellers liiiige

ja den forkerte side det kan godt være.. men har også kun gået der i 12 uger. er nemlig hgs'er

finder lige et link til dig..

Haha God bud, ellers. Men træerne oppe ved Staten har de skåret ned, så de ser helt latterlige ud.

Det med den anden side af vejen er også bare en joke  Ligesom med smølferne.

Åh, fedt!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.