Åh, tårerne triller!! (og så lidt positivt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Hold da op. Kender du så heller ikke Poul Erik?

Katja er beundret af de fleste samf. lærer for sin struktur. 

Jo, det siger mig noget! Hvor længe har han været lærer der? De eneste samflærer jeg kender derfra er Mette-Kate og total yndlingslærer jeg ikke kan huske hvad hedder, kan bare huske han havde en kat der hed Benny Gokart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Dinna88

Jo, det siger mig noget! Hvor længe har han været lærer der? De eneste samflærer jeg kender derfra er Mette-Kate og total yndlingslærer jeg ikke kan huske hvad hedder, kan bare huske han havde en kat der hed Benny Gokart

Ah, Mette-Kate. Er blevet fortalt at hun er kanon dårlig til samf. fordi hun jo har INTET overblik - men elsker hende i psykologi  

Poul-eeeeeeee har været der LÆNGE! Han arbejder med en masse anden end gymnasiet, er i samarbejde med Aalborg Uni, mener jeg. Hvor han underviser voksne mennesker - hvilket han påpegede meget haha.

Jeg er sikker på at ukendt lærer er glad for at blive husket for sin kat

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Ah, Mette-Kate. Er blevet fortalt at hun er kanon dårlig til samf. fordi hun jo har INTET overblik - men elsker hende i psykologi  

Poul-eeeeeeee har været der LÆNGE! Han arbejder med en masse anden end gymnasiet, er i samarbejde med Aalborg Uni, mener jeg. Hvor han underviser voksne mennesker - hvilket han påpegede meget haha.

Jeg er sikker på at ukendt lærer er glad for at blive husket for sin kat

John Hjelm! Det er det han hedder! Hold kæft mand, han har den FE-DE-STE humor, du fatter det ikke. Gotte love the man!

Men har ikke haft Mette-Kate til samf., så skal ikke kunne sige noget om hendes evner der

Anmeld

25. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Haha, for katten...... 

Nej ikke nogen kat  HAHA!

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

Secrets skriver:

John Hjelm! Det er det han hedder! Hold kæft mand, han har den FE-DE-STE humor, du fatter det ikke. Gotte love the man!

Men har ikke haft Mette-Kate til samf., så skal ikke kunne sige noget om hendes evner der

Ha, jeg aner ikke hvem han er Desværre, lyder det til!
Urgh, men har du haft undervisning med hende? Det er mildest talt ikke særlig fedt. Hun er så kaotisk. Og så har vi i år om parforhold, hvilket er første gang for hende. Og hendes undervisning gik mere ud på at vi sammen forstod materialet, frem for at hun kunne og vi skulle lære det. Så det emne skal jeg helst ikke op i Jo, så siger jeg bare: "Darwinisme! Vi kvinder skal holde os fra One night stands, fordi vi bliver følelsesmæssigt indvolverede, men de homoseksuelle mænd skal bare knalde løs!!"  

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Nej ikke nogen kat  HAHA!

Arhahahahaha

Anmeld

25. maj 2011

FruPudderkvast

Fint brev og fine billeder

Men må indrømme at jeg synes at det er lidt dårlig stil at skrive hvad hun fejler for derefter at ligge hendes fulde navn ud! Så hvis hun googler sit navn, finder hun en side hvor en af hendes elever har fortalt om hendes sygdom..

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

13~12~09 skriver:

Men må indrømme at jeg synes at det er lidt dårlig stil at skrive hvad hun fejler for derefter at ligge hendes fulde navn ud! Så hvis hun googler sit navn, finder hun en side hvor en af hendes elever har fortalt om hendes sygdom..

Øh. Hvor er hendes navn nævnt?? Jeg har netop slettet hendes "venlig hilsen ***" for at hendes navn ikke skulle være der?

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

13~12~09 skriver:

Ah, nu kan jeg se det. Det var sgu en fejl.

Anmeld

25. maj 2011

FruPudderkvast

Sååå sødt!! Og tak
Det er NAVN SLETTET - meget anerkendt lærer på skolen!  

Her er det da nævnt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.