Åh, tårerne triller!! (og så lidt positivt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Dinna88

13~12~09 skriver:

Her er det da nævnt?

Hvis du nu tjekker min anden citering.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

FruPudderkvast

Dinna88 skriver:

Hvis du nu tjekker min anden citering.

Ja, det så jeg lige

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Ha, jeg aner ikke hvem han er Desværre, lyder det til!
Urgh, men har du haft undervisning med hende? Det er mildest talt ikke særlig fedt. Hun er så kaotisk. Og så har vi i år om parforhold, hvilket er første gang for hende. Og hendes undervisning gik mere ud på at vi sammen forstod materialet, frem for at hun kunne og vi skulle lære det. Så det emne skal jeg helst ikke op i Jo, så siger jeg bare: "Darwinisme! Vi kvinder skal holde os fra One night stands, fordi vi bliver følelsesmæssigt indvolverede, men de homoseksuelle mænd skal bare knalde løs!!"  

Ja, desværre for dig

Jo, jeg havde hende til psykologi. Det jeg husker mest var at blive spurgt uden at række hånden op, hvilket jeg først synes var træls, men det ansporede mig da til at lave ekstra meget i det fag

Jeg har bare det issue at jeg, trods jeg rakte hånden op til ALLE spørgsmål og svarede rigtigt hver gang, lavede alle mine ting og knoklede nonstop måtte KÆMPE en hård kamp for at få 12. Og så var der et par piger, der kun sagde noget 1 gang i timen, hvis de VIRKELIG gjorde en indsats, og som ofte snakkede om de aldrig læste til faget. De fik bare 12 på 12 på 12, fordi de var favoritter. Det er jeg stadig vred over.

Især fordi hun sagde til mig med mit sidste 12-tal, at hun ikke var sikker på det var fortjent. Så tænkte jeg bare: "Are you FUCKING kiddin' me? Jeg svarer på ALLE dine spørgsmål, svarer rigtig og uddybet, jeg får ros for de få opgaver vi laver + fremlæggelser, jeg er altid velforberedt. Hvad fanden forventer du, menneske?"

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

13~12~09 skriver:

Ja, det så jeg lige

Men bare rolig. Det var en ærlig fejl, og jeg har skrevet til en moderator.

Indtil det bliver fikset, så lider hun nok ikke under det, da jeg lige har tjekket de første ti sider på google søgningen, og der kommer siden ikke frem.

Anmeld

25. maj 2011

FruPudderkvast

Dinna88 skriver:

Men bare rolig. Det var en ærlig fejl, og jeg har skrevet til en moderator.

Indtil det bliver fikset, så lider hun nok ikke under det, da jeg lige har tjekket de første ti sider på google søgningen, og der kommer siden ikke frem.

Jeg er skam helt rolig - og tænker heller ikke noget skidt om dig fordi du har skrevet det.. Som du selv skriver, er det en ærlig fejl.. Jeg ville bare gøre dig opmærksom på at det måske ikke er så fedt for hende.. - men intet ondt herfra

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Ja, desværre for dig

Jo, jeg havde hende til psykologi. Det jeg husker mest var at blive spurgt uden at række hånden op, hvilket jeg først synes var træls, men det ansporede mig da til at lave ekstra meget i det fag

Jeg har bare det issue at jeg, trods jeg rakte hånden op til ALLE spørgsmål og svarede rigtigt hver gang, lavede alle mine ting og knoklede nonstop måtte KÆMPE en hård kamp for at få 12. Og så var der et par piger, der kun sagde noget 1 gang i timen, hvis de VIRKELIG gjorde en indsats, og som ofte snakkede om de aldrig læste til faget. De fik bare 12 på 12 på 12, fordi de var favoritter. Det er jeg stadig vred over.

Især fordi hun sagde til mig med mit sidste 12-tal, at hun ikke var sikker på det var fortjent. Så tænkte jeg bare: "Are you FUCKING kiddin' me? Jeg svarer på ALLE dine spørgsmål, svarer rigtig og uddybet, jeg får ros for de få opgaver vi laver + fremlæggelser, jeg er altid velforberedt. Hvad fanden forventer du, menneske?"

Ha! Hun har på de to hold jeg har været på spurgt alle om hun må spørge dem, uden at de gør opmærksom på sig selv. Hun sagde til mig "vi skal jo have dig op på 10. Hvis jeg kan få lov til at spørge dig selvom du ikke markerer, så kan vi få dig derop?" - OK!

Ohhhhhhhhh, det er det træls ved hende!!! Jeg kender en der fedter på livet løs. Hun fik 12, mener jeg, ved at sidde på kateteret og snakke med hende. Hun lavede INTET i timerne, men i frikvartererne gik hun op og spurgte ind til det vi lige havde haft om osv.  Og hun fik, som den eneste, 12. Damn it! Nogle lærer dømmer ikke retfærdigt. Jeg har kæmpet og kæmpet og kæmpet det sidste semester netop fordi hun sagde det med 10-tallet til mig. Og jeg laver mere i det fag end i nogle andre - alligevel ligger jeg på 7??  

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

13~12~09 skriver:

Jeg er skam helt rolig - og tænker heller ikke noget skidt om dig fordi du har skrevet det.. Som du selv skriver, er det en ærlig fejl.. Jeg ville bare gøre dig opmærksom på at det måske ikke er så fedt for hende.. - men intet ondt herfra

Ej, jeg ville nemlig aldrig gøre det - altså, udstille nogle på nettet, uden at have deres samtykke. Så det håber jeg bliver fikset!  

Anmeld

25. maj 2011

lhn89

Dinna88 skriver:

Ja, jeg loggede lige ind på vores samf. konference, og fandt denne besked. For nogle måneder siden blev min samf. lærer sygemeldt fordi de frygtede en tumer i hjernen, men det er heldigvis "bare" betændelse. Men hun er jo stadig sygemeldt, så i ny og næ sender hun os en besked. Denne er den sidste der er kommet:

Kære samf´ere

Tænk at sidste skoledag er lige om lidt... Og hvor er jeg dog ærgelig over, at jeg ikke kunne gøre skoleåret færdigt sammen med jer.
Det var godt, at Poul-Erik kunne træde til, så I kunne fortsætte med spændende samf-timer  :-) og blive helt klar til eksamen.
Jeg havde håbet, at jeg kunne komme og hilse på jer inden eksamen går løs - men det rækker mine kræfter desværre ikke til, selv om jeg heldigvis har det bedre.

Jeg tænker tit på jer og vores timer - det har altid været rart at være i jeres klasse og det var også en rigtig god oplevelse at være på studietur med jer.

Nyd de sidste få skoledage - og giv den så hele armen i eksamensperioden, så står I lige pludselig med huerne på!

Jeg tuuuuudede da jeg læste den. Åh. Tænk bare... Urgh. Men! I skal også have lidt positivt. Jeg har, på min absolut sidste fridag, været ude og knipse lidt billeder. Dem skal I da ikke gå glip af (I know, I know. I drukner i billeder fra mig!)

Hvor er det en dejlig besked at få! 

Jeg har selv haft Katja til samf på statsskolen. Jeg havde hørt at hun var alvorlig syg, hvilket selvfølgelig var forfærdelig. Så hvor er det dejligt at høre det "bare" er en betændelse! 

- Og held og lykke med eksamensperiode 

Anmeld

25. maj 2011

Nettemor

Dinna88 skriver:

Ja, jeg loggede lige ind på vores samf. konference, og fandt denne besked. For nogle måneder siden blev min samf. lærer sygemeldt fordi de frygtede en tumer i hjernen, men det er heldigvis "bare" betændelse. Men hun er jo stadig sygemeldt, så i ny og næ sender hun os en besked. Denne er den sidste der er kommet:

Kære samf´ere

Tænk at sidste skoledag er lige om lidt... Og hvor er jeg dog ærgelig over, at jeg ikke kunne gøre skoleåret færdigt sammen med jer.
Det var godt, at Poul-Erik kunne træde til, så I kunne fortsætte med spændende samf-timer  :-) og blive helt klar til eksamen.
Jeg havde håbet, at jeg kunne komme og hilse på jer inden eksamen går løs - men det rækker mine kræfter desværre ikke til, selv om jeg heldigvis har det bedre.

Jeg tænker tit på jer og vores timer - det har altid været rart at være i jeres klasse og det var også en rigtig god oplevelse at være på studietur med jer.

Nyd de sidste få skoledage - og giv den så hele armen i eksamensperioden, så står I lige pludselig med huerne på!

Jeg tuuuuudede da jeg læste den. Åh. Tænk bare... Urgh. Men! I skal også have lidt positivt. Jeg har, på min absolut sidste fridag, været ude og knipse lidt billeder. Dem skal I da ikke gå glip af (I know, I know. I drukner i billeder fra mig!)

går du på statsskolen i randers? ;-)

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

lhn89 skriver:

Hvor er det en dejlig besked at få! 

Jeg har selv haft Katja til samf på statsskolen. Jeg havde hørt at hun var alvorlig syg, hvilket selvfølgelig var forfærdelig. Så hvor er det dejligt at høre det "bare" er en betændelse! 

- Og held og lykke med eksamensperiode 

Virkelig dejlig besked

Ja, vi var jo alle SÅ bekymrede. Men so far siger de, at det "bare" er en betændelse. Håber sådan hun kan se os få huen på  Hvor sjovt, at vi er flere herinde der er fra Staten!

Tak skal du have - det er tiltrængt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.