Dinna88 skriver:
Ha, jeg aner ikke hvem han er
Desværre, lyder det til!
Urgh, men har du haft undervisning med hende? Det er mildest talt ikke særlig fedt. Hun er så kaotisk. Og så har vi i år om parforhold, hvilket er første gang for hende. Og hendes undervisning gik mere ud på at vi sammen forstod materialet, frem for at hun kunne og vi skulle lære det. Så det emne skal jeg helst ikke op i
Jo, så siger jeg bare: "Darwinisme! Vi kvinder skal holde os fra One night stands, fordi vi bliver følelsesmæssigt indvolverede, men de homoseksuelle mænd skal bare knalde løs!!"
Ja, desværre for dig 
Jo, jeg havde hende til psykologi. Det jeg husker mest var at blive spurgt uden at række hånden op, hvilket jeg først synes var træls, men det ansporede mig da til at lave ekstra meget i det fag 
Jeg har bare det issue at jeg, trods jeg rakte hånden op til ALLE spørgsmål og svarede rigtigt hver gang, lavede alle mine ting og knoklede nonstop måtte KÆMPE en hård kamp for at få 12. Og så var der et par piger, der kun sagde noget 1 gang i timen, hvis de VIRKELIG gjorde en indsats, og som ofte snakkede om de aldrig læste til faget. De fik bare 12 på 12 på 12, fordi de var favoritter. Det er jeg stadig vred over.
Især fordi hun sagde til mig med mit sidste 12-tal, at hun ikke var sikker på det var fortjent. Så tænkte jeg bare: "Are you FUCKING kiddin' me? Jeg svarer på ALLE dine spørgsmål, svarer rigtig og uddybet, jeg får ros for de få opgaver vi laver + fremlæggelser, jeg er altid velforberedt. Hvad fanden forventer du, menneske?"
Anmeld