Åh, tårerne triller!! (og så lidt positivt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.681 visninger
47 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Dinna88

Ja, jeg loggede lige ind på vores samf. konference, og fandt denne besked. For nogle måneder siden blev min samf. lærer sygemeldt fordi de frygtede en tumer i hjernen, men det er heldigvis "bare" betændelse. Men hun er jo stadig sygemeldt, så i ny og næ sender hun os en besked. Denne er den sidste der er kommet:

Kære samf´ere

Tænk at sidste skoledag er lige om lidt... Og hvor er jeg dog ærgelig over, at jeg ikke kunne gøre skoleåret færdigt sammen med jer.
Det var godt, at Poul-Erik kunne træde til, så I kunne fortsætte med spændende samf-timer  :-) og blive helt klar til eksamen.
Jeg havde håbet, at jeg kunne komme og hilse på jer inden eksamen går løs - men det rækker mine kræfter desværre ikke til, selv om jeg heldigvis har det bedre.

Jeg tænker tit på jer og vores timer - det har altid været rart at være i jeres klasse og det var også en rigtig god oplevelse at være på studietur med jer.

Nyd de sidste få skoledage - og giv den så hele armen i eksamensperioden, så står I lige pludselig med huerne på!

Jeg tuuuuudede da jeg læste den. Åh. Tænk bare... Urgh. Men! I skal også have lidt positivt. Jeg har, på min absolut sidste fridag, været ude og knipse lidt billeder. Dem skal I da ikke gå glip af (I know, I know. I drukner i billeder fra mig!)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Steph_Laurits

En dejlig besked I fik

Og skønne billeder (som altid)

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

En dejlig besked I fik

Og skønne billeder (som altid)

Jaa. Åh, tænk at en lærer kan komme til at betyde så meget for en. Måske er det også fordi det rammer en: "fuck, jeg er færdig med gym om en måned" - Seriøst, om en måned, minus en dag, er jeg student?! 

Yay, thaaaaaaaaaaaaaank you

Anmeld

25. maj 2011

twinboys

Sikke et dejligt brev at få og endnu skønnere billeder... så flotte

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

twinboys skriver:

Sikke et dejligt brev at få og endnu skønnere billeder... så flotte

Så dejligt et brev (mangler en smiley der snøfter!!)  Hun er bare en kanon lærer. Det er helt vildt. Læste lige en anden besked fra hende, hvor der stod, at hun savner os og vores jokes (vi har f.eks. frikvarterpolitiet, der siger hvornår hun skal stoppe &nbsp

He, tak

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

Nååårh hvor sødt! Ogf ine billeder! Virkelig!!! Hvem havde du egentlig til samf? Hende der er syg altså?

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

Nååårh hvor sødt! Ogf ine billeder! Virkelig!!! Hvem havde du egentlig til samf? Hende der er syg altså?

Sååå sødt!! Og tak
Det er NAVN SLETTET - meget anerkendt lærer på skolen!  

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

Sååå sødt!! Og tak
Det er NAVN SLETTET - meget anerkendt lærer på skolen!  

Hende har jeg aldrig hørt om

Anmeld

25. maj 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Så dejligt et brev (mangler en smiley der snøfter!!)  Hun er bare en kanon lærer. Det er helt vildt. Læste lige en anden besked fra hende, hvor der stod, at hun savner os og vores jokes (vi har f.eks. frikvarterpolitiet, der siger hvornår hun skal stoppe &nbsp

He, tak

sorry den glemte jeg... kommer her

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Hende har jeg aldrig hørt om

Hold da op. Kender du så heller ikke Poul Erik?

Katja er beundret af de fleste samf. lærer for sin struktur. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.