Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

JJH

opgav at komme alle svarene igennem, så svaret med risiko for at gentage andre.

Vi har købt en passat stc. 1,9 TDI fra 97. VW's 1,9 TDI motor er en super motor der sjældent er problemer med. Vil dog foreslå en lidt nyere model, evt 99 og fremad, da 97 og 98 har lidt børnesygdomme. Den kører mellem 17 og 19 km/L alt efter kørsel.

Toyota er også en fin bil, dog lidt dyrere hvis man vil have tilsvarende design i bilen. men Toyota har færre reperationer og kører også super godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

bøgelund

Jakob'sMor skriver:

Vi var også ude og de på den da Jakob kom - men da vi tænkte efter om vi virkelig havde brug for mere plads, blev vi enige om at vente.

Men den var så fed og følte ikke den var så stor igen som jeg tænker om nogle stc :-)

jeg har før haft en peugeot 206 stc, og den syns jeg var alt for klodset.. den er var en perfekt mellemting for mig..en stc, men ikke en klodset en..

og den kører jo som en drøm.

Anmeld

25. maj 2011

Novbaby

Hulalula skriver:

Er i glade for polo'en? 

ja helt bestemt, det en en super lækker bil!

Anmeld

25. maj 2011

Jakob'sMor

bøgelund1 skriver:

jeg har før haft en peugeot 206 stc, og den syns jeg var alt for klodset.. den er var en perfekt mellemting for mig..en stc, men ikke en klodset en..

og den kører jo som en drøm.

Ja de køre godt

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

Vi har en Toyota carina... 

Anmeld

25. maj 2011

Baby_girl2011

Hulalula skriver:

Hvad bil har i?

Står og skal købe bil - men ved simpelthen ikke hvad det skal være for en 

Vi har en Passat 1,9 tdi.. i st. car.. Og nøj hvor er vi glad for den

Anmeld

25. maj 2011

Noahmor

Hulalula skriver:

Hvad bil har i?

Står og skal købe bil - men ved simpelthen ikke hvad det skal være for en 

Vi har to. Jeg kører rundt i en peugeot 107 femdørs.  Er rigtig glad for den, men er lidt bøvlet med barnevognen. 

vores store bil er indtil på fredag en passat, den bliver dog skiftet ud med en peugeot 508 stationcar på fredag. Bliver så godt!

Anmeld

25. maj 2011

Mormilla

Hulalula skriver:

Det er altid dejligt med plads 

Har i haft problemer med bilen?

Nej det har vi ikke!!! Den køre meget godt  

Anmeld

25. maj 2011

quar20

Mette&Alexander skriver:

Hehe jeg bliver også proppet med oplysniner, med en kæreste som er bil gal og en bror som er mekanikker og min far/farfar som i flere år har kørt i opel. Fx havde min farfar en opel kadet fra 1985 som han solgte for et par år siden og han gik meget op i at siger at det eneste problem han havde med den, var at den altid gik igennem synet selvom den havde runndet 20 år, hehe det er noget der holder. Han har nu en astra st. car.

hahah så er det absolut ikke kun mig der bliver proppet ed oplysninger om diverse biler osv..

haha ja sådan en kadet er nu også en go og pålidelig bil  Min mand har købt flere af dem, repererede dem og solgt dem videre - og de har sku aldrig fejlet noget .D

Anmeld

25. maj 2011

samantha1986

Hulalula skriver:

Heller ingen børn her - men det kommer forhåbenligt 

Har tilgengæld en niece og en nevø som jeg har meget, og dem skal der også være plads til 

De kan sagtens være der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.