mand fuld hjem efter begravelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Han kan ikke være bekendt at tale sådan til dig, det er fuldstændig respektløs....

Nu kender jeg også en som er blevet begravet idag, og andre af de ting du beskriver passer ret godt på at det kunne være den samme person..... Må jeg spørge om den afdøde tilfældigvis hedder Johnny?

Gjorde han det har jeg noget mere at tilføje dette emne, men som ikke vil passe ind hvis nu det ikke er samme person....

Knus

det er johnny, og du kender mig godt... så tilføj gerne...

til andre: Tak for jeres svar! jeg har taget det til mig.. har læst jeres svar igennem to gange, og kan godt se at jeg overreagerede.. men er stadigvæk ked af det...

knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

slettet_7530

Secrets skriver:

Normalt ville jeg sige han lyder som noget af et svin, men på den anden side har han jo lige været til begravelse og mistet en gammel ven, og jeg kan forestille mig han sørger. Der er forskellige måder at håndtere det på, og han har åbenbart valgt at drukne det i alkohol. Det er self. aldrig ok han er ubehøvlet, men jeg tror nu jeg ville give ham en lille smule snor, i og med det han lige har været ude for, med mindre han altid opfører sig sådan.

enig

Anmeld

2. juni 2011

L-Mortil3

Jeg havde nok givet ham et stort los i røven og gået min vej.

Ikke om jeg skal tales til på den måde, fuld eller ej. NOPE!

Det er naturligt at sørge, men man skal ikke påtvinge andre mennesker en dårlig selvfølelse af den grund.

Så går man sin vej!

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Line&Liam&Lillebror skriver:

Jeg havde nok givet ham et stort los i røven og gået min vej.

Ikke om jeg skal tales til på den måde, fuld eller ej. NOPE!

Det er naturligt at sørge, men man skal ikke påtvinge andre mennesker en dårlig selvfølelse af den grund.

Så går man sin vej!

det var også det jeg gjorde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.