mand fuld hjem efter begravelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.324 visninger
33 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

hej piger.. skal lige høre om det er mig der er total hjernedød (som min kæreste så pænt udtalte) eller hvad..

Min kærestes gamle makker fra skoletiden døde for en lille uge siden og skulle begraves i dag. Min kæreste skal til begravelse og der er selvfølgelig gavøl bagefter (på et værtshus)... 

han kommer hjem tre timer efter begravelsen er slut - fuld.. Og jeg bliver sgu ked af det. jeg synes ikke man kan komme fuld hjem efter sådan noget og tro at alt er i den skønneste orden.. vores datter har fødselsdag i morgen, og der er lidt det skal ordnes.

Jeg beder ham hænge hans jakke ud (stinker af værtshus) hvortil han svarer "hold nu din kæft, jeg hænger den ik ud, heller ik min skjorte eller noget" så spørger jeg ham og han ik kan gå i bad, da han jo har været på værtshus og bare stinker stinker, hvortil han svarer "kan du ikke holde din kæft bare to sekunder, det ville da være dejligt". så kalder han mig hjernedød, fordi jeg bliver ked af, at han vælger at bruge eftermiddagen på at drikke sig fuld og ikke kommer hjem. og fordi han ikke kan give nogen former for besked om hvornår han kommer hjem, om han kommer til aftensmad eller hvad han gør. han havde dankortet med, så jeg kunne ikke handle ind før end han kom hjem,,

åhr ha.. nu tager jeg ud til en veninde og hygger, orker ham ikk!!

ps. til dem der kan regne ud hvem jeg er, husk ik at nævne navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Frøken J.

Normalt ville jeg sige han lyder som noget af et svin, men på den anden side har han jo lige været til begravelse og mistet en gammel ven, og jeg kan forestille mig han sørger. Der er forskellige måder at håndtere det på, og han har åbenbart valgt at drukne det i alkohol. Det er self. aldrig ok han er ubehøvlet, men jeg tror nu jeg ville give ham en lille smule snor, i og med det han lige har været ude for, med mindre han altid opfører sig sådan.

Anmeld

24. maj 2011

Fru Aagaard

Jeg synes først og fremmest hans måde at tale til dig på, er fuldstændig respektløst, fuld eller ej.

Og nej, man kommer da ikke fuld hjem efter en begravelse.

Kan godt forstå du ikke gider ham, med den opførsel.

Kram til dig.

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Normalt ville jeg sige han lyder som noget af et svin, men på den anden side har han jo lige været til begravelse og mistet en gammel ven, og jeg kan forestille mig han sørger. Der er forskellige måder at håndtere det på, og han har åbenbart valgt at drukne det i alkohol. Det er self. aldrig ok han er ubehøvlet, men jeg tror nu jeg ville give ham en lille smule snor, i og med det han lige har været ude for, med mindre han altid opfører sig sådan.

det sagde en veninde også. men hvis jeg bliver ked af det indeni, så tænker jeg, at det er "nok" ??

hm.. jeg kan godt forstå han er ked af det, men at drukne det i alkohol inden sin datters fødselsdag, det er for mig fjernt.. og så at være så ubehøvlet..

Anmeld

24. maj 2011

Isabella_mor

Secrets skriver:

det var også noget i den retning jeg tænkte... 

det er selvfølgelig ikke fair at det går ud over dig.. 

Anmeld

24. maj 2011

Sabina92

Synes jeg ikke han kan være bekendt..

Men hvis han virkelig er i sorg, kan det være kan tænke at han skulle drikke dem væk.. Men det er stadig ikke iorden..

& tillykke med hende.

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Jeg synes først og fremmest hans måde at tale til dig på, er fuldstændig respektløst, fuld eller ej.

Og nej, man kommer da ikke fuld hjem efter en begravelse.

Kan godt forstå du ikke gider ham, med den opførsel.

Kram til dig.

thank you!!

der har været flere episoder, hvor han har været respektløs (mest ved alkohol).. men jeg ved ikke hvornår jeg indser at det ik er ok..

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

Synes heller ikke det hører sig hjemme at drikke sig fuld efter en begravelse, men måske han virkelig er langt nede over tabet af sin ven? Nu ved jeg ikke, hvor tætte de var, men måske han er sønderknust og har lyst til at drikke hjernen ud og glemme det?

Men uanset hvad, så skal han ihvertfald under ingen omstændigheder snakke sådan til dig, selvom han er ked af det, hjælper det ikke noget af flippe ud på dig, når du blot prøver at få styr på mad og fødselsdag...

Synes han skylder dig en undskyldning, for at have talt sådan til dig, og så kan det være I skal tage en snak i morgen, når han er ædru, så han kan få afløb for nogle af hans tanker og følelser omkring vennens død...

Håber på det bedste for jer

Anmeld

24. maj 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Secrets skriver:

Alle takler en begravelse forskelligt - ikke at han skal være ubehøvlet, men han er nok ked af det og mænd er altså anderledes indrettet end vi kvinder.

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

det var også noget i den retning jeg tænkte... 

det er selvfølgelig ikke fair at det går ud over dig.. 

nej vel.. uha.. blev virkelig ked.. mest fordi, jeg vil virkelig gøre alt for ham, og være forstående.. men sådan noget.. nej.. det ligger min bare så fjernt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.