Hmm...at lige præcis i dén situation du beskriver der, så ville jeg faktisk føje manden.(ellers ville jegALDRIG tolerere det!!!)
Det er virkelig noget der griber dybt i en, når man selv er ung og en jævnalderen dør. Specielt når man selv har børn og det er så nærliggende at tænke: Når han kunne dø, så kan jeg også! Det kan faktisk være rigtig angst-provokerende.
Nu er det de færreste mænd der sætter sig ned og græder i stride strømme og siger: åh, jeg er bange for at dø. Åh, jeg savner min gamle kammerat (uanset om de var tætte eller ej) Åh, jeg synes det er så forfærdelig det hele.
Når der så er gravøl på en værtshus, ja så er det meget nærliggende at drikke sig fuld i stedet for, og når man så kommer hjem til en 'sur' kæreste som går op i fuldstændig latterlige ligegyldigheder som at man lugte. Hey, jeg er i LIVE, jeg lever!!! Det er da meget vigtigere end hvordan jeg lugter!! Tja, så kan jeg altså godt forstå at manden lige koger over og siger nogle tinge som jeg undre alle andre omstændigheder overhovedet ikke ville finde mig i!!
Du er ikke urimlig!!! jeg forstår dig rigtig godt!!! Men jeg forstår også ham og lige her ville jeg tilgive ham. Aldrig lade ham hører fra det. vende det døve øre til, og iøvrigt være der for ham! Jeg ville ikke tage ud til en veninde, med mindre du slet ikke aner hvordan du skal støtte ham igennem denne krise, for det ér en krise at opleve en jævnaldren dø!
Anmeld