Springer du en periode over? (p-piller)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Ka+Ma=Be

Tilmeldt skriver:

Jeg snakkede med min læge om det forleden..

Jeg har selv brugt det MEGET, det med at kører videre med en ny pakke p-piller,  og så springe menses over.. På et tidspunkt fik jeg opdaget at det var 6mdr. siden jeg sidst havde holdt pause!!

Min læge sagde at der faktisk ik var noget i vejen for det, men han  synes  6 mdr. var lige længe nok at 'lave rod med systemet'.. Men 3 pakker i træk var helt ok, sagde han!!

Springer du over!? Eller har du fået den opfattelse at man 'roder rundt i systemet'?

Stine og Lisa.

Ork ja! Jeg gjorde lige som dig, med ca. et halvt år imellem menstruationerne (måske 4 eller 5 måneder - lidt forskelligt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Mor-til-asta-09

Yes jeg springer over.. Hvis jeg kan se jeg f.eks skal i byen eller til noget andet vigtigt, så springer jeg over, så jeg slipper for det imens Alt er nemmest uden mens... haha

Anmeld

24. maj 2011

mortilnoahogmelina

JEg har gjort det nogen gange hvis jeg har skulle på ferie eller til store ting som rund fødselsdag osv .
Men kun 1 pakke og kun sjældent .
Da jeg stoppede med p piller kom min mens præcis som den gjorder imens jeg tog dem og det gjorder den os efter jeg fødte .

Anmeld

24. maj 2011

RGN skriver:

Nu tager jeg ikke p-piller mere, men da jeg gjorde havde jeg menstruation ca 4-5 gange på 7 år.

Og jeg havde ikke problemer med at blive gravid. Jeg blev det i første "forsøg" 4 måneder efter jeg var stoppet. Jeg har heller ikke haft voldsomme blødninger efter jeg er stoppet eller uorden i cyklus.

En farmaceut har engang fortalt mig, at grunden til at der er pauser i p-pillerne er fordi personen der opfandt den ikke mente, at kvinder ville bruge dem, hvis de ikke fungerede i takt med normal cyklus. Behøver jeg skrive, at det var en mand der opfandt p-pillen?

Haha... Ja, eller dem der har opfundet bind og tamponer.. Ellers ville de jo ik tjene så meget!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.