Update/Benjamins grin = brækket tommeltot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

banaman89

sarahb skriver:

hvor er det bare dejligt at det går fremad og benjamin har det bedre... Det er så fedt.. og tilykke med det...

Hvordan er situationen med din mor osv.

Tak

Ang min mor har jeg intet hørt fra hende eller min stedfar ..

politiet siger desværre at de ikke tager voldssager imod børn alvorlige  så der vil gå lang tid før vi hører noget derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Maalene

Sikke en skøn update

Hvor er det fantastisk, at det langt om længe går fremad med Benjamin - og at han griner og holder øjenkontakt med jer, det er så fantastisk

Åhh, sikke da en tur du fik dig - kan lige se hele scenariet for mig, og det er (undskyld ), men et af de sjovere

Håber hurtigt tommeltotten bliver klar igen - og selvfølgelig at Benjamin fortsætter sin fantastiske fremgang

Anmeld

24. maj 2011

merichs

En lille tåre og et smil er det blevet til mens jeg har læst din update  Hvor er det dejligt at høre at der er fremskridt (selvom det går langsomt)

Marlene

Anmeld

24. maj 2011

B&J

banaman89 skriver:

Tusiinden tak søde  jeg elsker oz bare den dejlige unge

Jeg skriver bare sandheden , på min egen måde

ja en super måde og kan enda forstille mig du fortæller det

Anmeld

24. maj 2011

N&J

banaman89 skriver:

det var så dejligt at kunne se ham ind i øjnene

Ja, det kunne jeg forestille mig, min mor får stadig en klump i halsen når hun fortæller om da min lillebror sagde noget igen efter at have været bevidstløst i godt 5 mdr. efter en bilulykke, så jeg ved hvor meget det betyder, og lidt er altid godt og et godt tegn på at I er på rette vej. 

Anmeld

24. maj 2011

sarahb

banaman89 skriver:

Tak

Ang min mor har jeg intet hørt fra hende eller min stedfar ..

politiet siger desværre at de ikke tager voldssager imod børn alvorlige  så der vil gå lang tid før vi hører noget derfra

Sikke system.. Omg. Det er da langt ude.
Ja fuck dem og kom videre som familie. I er alligevel bedre uden dem..
Men nøj hvor er jeg glad for det går fremad med benjamin.. Så glad..!

Anmeld

24. maj 2011

Dot D

Det gav tårer i øjnene og smil på læben, at læse dit indlæg. Hvor er jeg glad for, at du fik set i Benjamins øjne og hørt hans latter. Håber virkeligt for jer, at det betyder fremgang - hurtigere

Anmeld

25. maj 2011

banaman89

Maalene skriver:

Sikke en skøn update

Hvor er det fantastisk, at det langt om længe går fremad med Benjamin - og at han griner og holder øjenkontakt med jer, det er så fantastisk

Åhh, sikke da en tur du fik dig - kan lige se hele scenariet for mig, og det er (undskyld ), men et af de sjovere

Håber hurtigt tommeltotten bliver klar igen - og selvfølgelig at Benjamin fortsætter sin fantastiske fremgang

Tak

turen sker forhåbentlig ikke igen , sætter mig i stolen fremover

Anmeld

25. maj 2011

banaman89

merichs skriver:

En lille tåre og et smil er det blevet til mens jeg har læst din update  Hvor er det dejligt at høre at der er fremskridt (selvom det går langsomt)

Marlene

Tak

Anmeld

25. maj 2011

banaman89

B&J skriver:

ja en super måde og kan enda forstille mig du fortæller det

Ja søde det kan du helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.