Update/Benjamins grin = brækket tommeltot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

banaman89

Janni. skriver:

Hvor er det rigtig dejligt at høre fra jer. Vi snakkede om jer så sent som igår aftes. Benjamin er en rigtig fighter! God dreng 

Han er en rigtig dejlig dreng  han skal bare se efter at blive rask nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

banaman89

SussieThyssen skriver:

Hvor er det godt at høre at det går fremad...hehe..men kom altså til at grine af den reaktion du havde

Kærligst
Sussie

Grin bare - griner selv af det - jeg har en mærkelig tankegang hvis jeg overhovedet tænker mig om !

Anmeld

24. maj 2011

banaman89

Muffi<3 skriver:

He he skægt som man reagerer underligt

Hehe ja

Anmeld

24. maj 2011

bullerbassen

banaman89 skriver:

Det er så fantatisk at der ikke er ord til at skrive hvor rart det er

Jeg håber også så inderligt at hun klarer sig den lille tøs , hun var jo også væk fra os i februar hvor Benjamin var indlagt i over en uge hvor han lå i C-PAP med en sammenklappet lunge  Vi har mange slås kampe med hende efter den gang hvor hun selv vil dit og dat samt bestemme rigtig meget , måske pga den alder hun har (20 måneder) men også fraværet fra vores side af samt hun blev så forkælet hos hendes bedsteforældre !

Selvfølgelig klare hun sig . Men der vil jo kommer reaktioner på I er væk. Men sådan er det lige nu - Hun skal nok " komme " sig bagefter. det vil jo være Benjamin som er meget i fokus nu , men det ændre sig igen...

Anmeld

24. maj 2011

B&J

åhh søde du har verdens dejligste søn jeg kan se det hele for mig og åhh jeg griner fordi du skriver det på den bedste og sødeste måde i verden

men hvor er det vidunderligt han griner

Anmeld

24. maj 2011

jydeinden

banaman89 skriver:

det er ikke kun dig som synes det er mærkeligt at hun ikke ville passe hende - jeg blev faktisk pisse sur over det ! så sur at hun ikke har fået nogle gave på sin 50 års fødselsdag i fredags !

Katrin er heldigvis rask igen og er i DP lige nu

Jeg tror i mit hovedet tænker at den ting koster mange penge eller det er en gave fra hvem ved så den skal jeg redde - hvis jeg overhovedet tænker mig om

hehe det er da bare synd at det skal gå ud over dine fingre hih, de kan jo ikke gøre for at du er lidt klodset   

hvad pasningen angår så prøvede min mor lidt det samme med mig, da jeg var lille. Sagen er den at jeg blev opereret og var på et tidspunkt i livsfare.... min bror som er tre år ældre end mig, skulle så passes, og den der var nærmest ham var så min mormor... hun havde dog ALDRIG overvejet den tanke at hun selv skulle tilbyde at passe min bror, så min mor endte med at stå og føle at hun skulle tigge og bede sin mor om at passe min bror. dét har hun den dag idag ikke tilgivet sin mor for, og det er godt 20 år siden.

Anmeld

24. maj 2011

N&J

Hvor er det dejligt at læse at tingene går fremad, bare det at få øjenkontakt er stort, og håberr på at I den kommende tid vil se små tegn på at jeres lille dreng snart er helt rask igen. 

Træls med tommeltotten, men kan godt forstå du blev overrasket. 

Anmeld

24. maj 2011

banaman89

B&J skriver:

åhh søde du har verdens dejligste søn jeg kan se det hele for mig og åhh jeg griner fordi du skriver det på den bedste og sødeste måde i verden

men hvor er det vidunderligt han griner

Tusiinden tak søde  jeg elsker oz bare den dejlige unge

Jeg skriver bare sandheden , på min egen måde

Anmeld

24. maj 2011

sarahb

hvor er det bare dejligt at det går fremad og benjamin har det bedre... Det er så fedt.. og tilykke med det...

Hvordan er situationen med din mor osv.

Anmeld

24. maj 2011

banaman89

N&J skriver:

Hvor er det dejligt at læse at tingene går fremad, bare det at få øjenkontakt er stort, og håberr på at I den kommende tid vil se små tegn på at jeres lille dreng snart er helt rask igen. 

Træls med tommeltotten, men kan godt forstå du blev overrasket. 

det var så dejligt at kunne se ham ind i øjnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.