Update/Benjamins grin = brækket tommeltot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

bullerbassen

banaman89 skriver:

Tak  Jeg vil helt klart tage det som en god bedring - selvom alt går så langsomt ..

den øjnkontakt jeg fik varmede hele kroppen og ja aner ikke hvordan jeg skal forklare , men det er den samme følelse mange får lige når ens barn bliver født og lagt op på ens mave

Kan sagtens forstå dig - bare jeg læser det får jeg myrepatter... Det må være helr fantastisk efter så lang til unde rigtig kontakt.

Det smelter jo totalt et moderhjerte Vil fortsat krydse finger for at det " hurtigt " går det rigtige ved så I kan komme hjem.

Håber også jeres store pige klare de omvæltninger der er kommet i hendes liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

banaman89

ladydan1 skriver:

åhh ja øjenkontakt og den dejligt lyd af latter er da bare det bedste!

Håber du fik reddet den bærbare så den brækkede tommeltot ikke var forgæves. 

Det er også rigtig godt at høre at i fik fortalt sp´en at det bare ikke var godt nok og at i har fået en ny.

Nu kan det vist kun gå fremad!

:-) Sisse

Kan kun give dig helt ret - man kan bare ikke undvære den søde latter

Bærbaren overlevede hele turen

Vi håber da kun på fremgang nu !

Anmeld

24. maj 2011

banaman89

CamiRon skriver:

Det var DEJLIGT at læse en lidt mere positiv opdatering fra jer! Og hvor må det være skønt endelig at spore lidt bedring i Benjamin og endda opleve at han griner af hele sit hjerte!  Glæder mig til næste opdatering som forhåbentlig byder på endnu mere positivitet!

God bedring herfra!

Tak

Håber også kun på positive opdatering fremover !

Anmeld

24. maj 2011

banaman89

Gaia skriver:

Hvor er det bare så skønt at jeres søn er i bedring. Har jo fulgt lidt med her på baby.dk og føler virkelig med jer. Håber at Benjamins bedring vil fortsætte. Må have været så skønt at høre hans grin

De bedste ønsker herfra

Tak  Der er ikke noget bedre end det lille grin

Anmeld

24. maj 2011

Janni.

Hvor er det rigtig dejligt at høre fra jer. Vi snakkede om jer så sent som igår aftes. Benjamin er en rigtig fighter! God dreng 

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

Hvor er det godt at høre at det går fremad...hehe..men kom altså til at grine af den reaktion du havde

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

banaman89

Muffi<3 skriver:

ihh hvor dejligt han er i bedring

Grinte lidt af din fortælling (specielt det med håndmixeren)

Jeg stod hjemme i min nye store kærligheds køkken  vi skulle lave pandekager til mine og hans børn , ved ikke hva jeg tænkte på men kiggede åbenbart for meget på ham og koncentrerede mig ikke om pandekagedejen. Pludselig hev jeg håndmixeren op af dejen på fuld skrue og det sprøjtede helt vildt  i stedet for at slukke den stak jeg hånden ind i piskerisene for at stoppe det massive svineri   For satan det gjorde naller og den nye kærlighed fattede intet

Ja det med håndmixer - var kun til at grine af bagefter , hvor min kæreste kommer springene nedad trapperne (havde lige puttet vores datter) i sted for at gribe skålen med æg og sukker i så grab jeg efter håndmixer (det jo den dyreste ting) og jeg havde min søn i en vikle på maven  mens jeg bare stod der og grinte helt vildt fik jeg bare skæld ud af kæresten da han lige havde ryddet hele køkkenet op og at jeg var syg i hovedet over at havde grebet efter den , alt mens han skubbede mig over til vasken for at få koldt vand på mine fingre

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

banaman89 skriver:

Ja det med håndmixer - var kun til at grine af bagefter , hvor min kæreste kommer springene nedad trapperne (havde lige puttet vores datter) i sted for at gribe skålen med æg og sukker i så grab jeg efter håndmixer (det jo den dyreste ting) og jeg havde min søn i en vikle på maven  mens jeg bare stod der og grinte helt vildt fik jeg bare skæld ud af kæresten da han lige havde ryddet hele køkkenet op og at jeg var syg i hovedet over at havde grebet efter den , alt mens han skubbede mig over til vasken for at få koldt vand på mine fingre

He he skægt som man reagerer underligt

Anmeld

24. maj 2011

banaman89

jydeinden skriver:

hvor er det skønt der er bedring, men da helt synd for dig at du kommer til skade hver gang du vil passe på dine ting hehe.

Men synes da det lyder lidt mærkeligt at jeres datter ikke kunne blive passet fordi hun var syg.. men det er nok hver sin smag på det punkt.. håber da meget for jer af fremskridtet fortsætter

det er ikke kun dig som synes det er mærkeligt at hun ikke ville passe hende - jeg blev faktisk pisse sur over det ! så sur at hun ikke har fået nogle gave på sin 50 års fødselsdag i fredags !

Katrin er heldigvis rask igen og er i DP lige nu

Jeg tror i mit hovedet tænker at den ting koster mange penge eller det er en gave fra hvem ved så den skal jeg redde - hvis jeg overhovedet tænker mig om

Anmeld

24. maj 2011

banaman89

bullerbassen skriver:

Kan sagtens forstå dig - bare jeg læser det får jeg myrepatter... Det må være helr fantastisk efter så lang til unde rigtig kontakt.

Det smelter jo totalt et moderhjerte Vil fortsat krydse finger for at det " hurtigt " går det rigtige ved så I kan komme hjem.

Håber også jeres store pige klare de omvæltninger der er kommet i hendes liv

Det er så fantatisk at der ikke er ord til at skrive hvor rart det er

Jeg håber også så inderligt at hun klarer sig den lille tøs , hun var jo også væk fra os i februar hvor Benjamin var indlagt i over en uge hvor han lå i C-PAP med en sammenklappet lunge  Vi har mange slås kampe med hende efter den gang hvor hun selv vil dit og dat samt bestemme rigtig meget , måske pga den alder hun har (20 måneder) men også fraværet fra vores side af samt hun blev så forkælet hos hendes bedsteforældre !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.