Hej piger ..
Det er så længe siden jeg har fået skrevet en update herinde 
Men søndag den 15-05 fik Benjamin høj feber 40,5 og fik feberkrampe, de var dog helt sikker på at det ”bare” var en virus – så nu er reglerne endnu mere skrappe – ang. at komme ind på hans stue og at gå ud igen!
Det var jo lige slag i hovedet baglæns , denne virus ”forsvandt” i torsdags og vi måtte igen få besøg af Storesøster
Men så bliver hun sGu syg og overbrækker sig og får diarré så hurtig ud med hende igen – i frygt at Benjamin skal blive syg igen, men det ser ud til at han har sluppet
Min svigermor som passer Katrin ville ikke have hende mens hun er syg så Jakob og jeg har måtte skiftes til at være hjemme med hende ..
SP’en kom jo om onsdagen den 18-05 hvor hun havde en rigtig dårlig dag .. Hun ringede dagen efter at sige undskyld (Jakob som tog min mobil) ej jeg har aldrig hørt en samtale så høj råbende før .. Jeg har fået en ny SP efter at havde ringet til dem fra kommunen ..
Lørdags fik jeg øjenkontakt med Benjamin , nøj hvor mine tårer trillede ned af mine kinder
endelig kan jeg se at det går fremad selvom han sover rigtig meget stadigvæk .. Ikke nok med det så har jeg en aftale med sygeplejerskerne at jeg skal ringe med klokken hver gang der sker noget nyt , så jeg ringer og pludselig kommer 4 sygeplejersker løbende ind af døren (der er en fejl i ledningerne i denne stue så den ringer nogle gange uden jeg har været i nærheden af snoren samt nogle gange når man ringer med klokken så laver den alarm i sted for) Vi får grinet og Benjamin bliver undersøgt da der er fremgang ..
Søndag får vi bare nydt at kunne stå ved siden af sengen og kigge ind i hans smukke blå øjne 
Mandag : hele dagen er jeg hjemme i lejligheden med Katrin som stadigvæk var syg men helt klart i bedring kl.15 kommer en barnepige for at passe Katrin resten af aften – jeg er træt været oppe hele natten og ikke få sovet om dagen pga. viceværterne lige synes de skulle lave ”have” arbejde med maskiner som seriøst manglede olie – var så træt af den lyd at jeg ringede til naboen som altid er med på den værste – og fandme ikke om han gik over til dem med tre dunke olie og hældte det over hver maskine – virkelig dagens grin for mig
viceværterne stod bare og kiggede på ham som tre små drenge som har fået taget deres julegaver fra sig
Nå men jeg skulle afsted så vores nye bil synes den skulle drille mig
men jeg kommer afsted og lige efter aftensmaden sidder jeg på den værste seng jeg nogensinde har sovet i , med min bærbar på skødet og skriver på msn , hvor Benjamin pludselig begyndte at grine – fuck et chok jeg fik – sengen klappede sammen mens jeg sad på den og bærbaren fløj op i vejret mens jeg røg ned på gulvet og i et forsøg på at gribe bærbaren med den ene hånd – lykkes det mig at brække min tommeltot men min søn bare grinte og Jakob som var på toilettet og var kommet ud i hele – lå næsten nede på gulvet med mig ved at død af grin !
Hvorfor er det lige at jeg ikke tænker på mig selv når jeg jo er denne her egoistisk mor ifølge SP’en ? det er ikke første gang jeg griber ud efter noget for at DET ikke skal komme til skade som fx en håndmixer hvor jeg griber efter den og får to af mine finger i klemme imellem piskerne 
Mvh Anna – som nok heller må stoppe for denne gang !
Anmeld