Update/Benjamins grin = brækket tommeltot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.112 visninger
43 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

banaman89

Hej piger ..

Det er så længe siden jeg har fået skrevet en update herinde

Men søndag den 15-05 fik Benjamin høj feber 40,5 og fik feberkrampe, de var dog helt sikker på at det ”bare” var en virus – så nu er reglerne endnu mere skrappe – ang. at komme ind på hans stue og at gå ud igen!

Det var jo lige slag i hovedet baglæns , denne virus ”forsvandt” i torsdags og vi måtte igen få besøg af Storesøster  Men så bliver hun sGu syg og overbrækker sig og får diarré så hurtig ud med hende igen – i frygt at Benjamin skal blive syg igen, men det ser ud til at han har sluppet  Min svigermor som passer Katrin ville ikke have hende mens hun er syg så Jakob og jeg har måtte skiftes til at være hjemme med hende ..

SP’en kom jo om onsdagen den 18-05 hvor hun havde en rigtig dårlig dag .. Hun ringede dagen efter at sige undskyld (Jakob som tog min mobil) ej jeg har aldrig hørt en samtale så høj råbende før .. Jeg har fået en ny SP efter at havde ringet til dem fra kommunen ..

Lørdags fik jeg øjenkontakt med Benjamin , nøj hvor mine tårer trillede ned af mine kinder  endelig kan jeg se at det går fremad selvom han sover rigtig meget stadigvæk .. Ikke nok med det så har jeg en aftale med sygeplejerskerne at jeg skal ringe med klokken hver gang der sker noget nyt , så jeg ringer og pludselig kommer 4 sygeplejersker løbende ind af døren (der er en fejl i ledningerne i denne stue så den ringer nogle gange uden jeg har været i nærheden af snoren samt nogle gange når man ringer med klokken så laver den alarm i sted for) Vi får grinet og Benjamin bliver undersøgt da der er fremgang ..

Søndag får vi bare nydt at kunne stå ved siden af sengen og kigge ind i hans smukke blå øjne

Mandag : hele dagen er jeg hjemme i lejligheden med Katrin som stadigvæk var syg men helt klart i bedring kl.15 kommer en barnepige for at passe Katrin resten af aften – jeg er træt været oppe hele natten og ikke få sovet om dagen pga. viceværterne lige synes de skulle lave ”have” arbejde med maskiner som seriøst manglede olie – var så træt af den lyd at jeg ringede til naboen som altid er med på den værste – og fandme ikke om han gik over til dem med tre dunke olie og hældte det over hver maskine – virkelig dagens grin for mig  viceværterne stod bare og kiggede på ham som tre små drenge som har fået taget deres julegaver fra sig  Nå men jeg skulle afsted så vores nye bil synes den skulle drille mig  men jeg kommer afsted og lige efter aftensmaden sidder jeg på den værste seng jeg nogensinde har sovet i , med min bærbar på skødet og skriver på msn , hvor Benjamin pludselig begyndte at grine – fuck et chok jeg fik – sengen klappede sammen mens jeg sad på den og bærbaren fløj op i vejret mens jeg røg ned på gulvet og i et forsøg på at gribe bærbaren med den ene hånd – lykkes det mig at brække min tommeltot men min søn bare grinte og Jakob som var på toilettet og var kommet ud i hele – lå næsten nede på gulvet med mig ved at død af grin !

Hvorfor er det lige at jeg ikke tænker på mig selv når jeg jo er denne her egoistisk mor ifølge SP’en ? det er ikke første gang jeg griber ud efter noget for at DET ikke skal komme til skade som fx en håndmixer hvor jeg griber efter den og får to af mine finger i klemme imellem piskerne

Mvh Anna – som nok heller må stoppe for denne gang !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

bullerbassen

Hej Anna

Har fulgt med i div opdateringer med Benjamin og hvor er det skønt at høre han er i bedring ( som jeg læser det )

Kan ikke forestille hvor fantastisk det måtte være , at se ham i øjnene igen. Sidder med tårer i øjenkrogen bare ved at læse det.

Håber snart ham bliver frisk igen så I alle kan være sammen.

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Hej Anna

Vi er vist mange der har fulgt jer herinde, og det er dejligt med en positiv opdatering. Hvor skønt at I har kunnet få øjenkontakt, og ja, når han kan grine af mor der bliver klappet sammen og ender på gulvet, så må det vel næsten tage smerterne fra din stakkels tommeltot.

Alt vel til jer, og håber at I snart kan komme hjem

Anmeld

24. maj 2011

Nemesis

åhh ja øjenkontakt og den dejligt lyd af latter er da bare det bedste!

Håber du fik reddet den bærbare så den brækkede tommeltot ikke var forgæves. 

Det er også rigtig godt at høre at i fik fortalt sp´en at det bare ikke var godt nok og at i har fået en ny.

Nu kan det vist kun gå fremad!

:-) Sisse

Anmeld

24. maj 2011

CamiRon

Det var DEJLIGT at læse en lidt mere positiv opdatering fra jer! Og hvor må det være skønt endelig at spore lidt bedring i Benjamin og endda opleve at han griner af hele sit hjerte!  Glæder mig til næste opdatering som forhåbentlig byder på endnu mere positivitet!

God bedring herfra!

Anmeld

24. maj 2011

Gaia

Hvor er det bare så skønt at jeres søn er i bedring. Har jo fulgt lidt med her på baby.dk og føler virkelig med jer. Håber at Benjamins bedring vil fortsætte. Må have været så skønt at høre hans grin

De bedste ønsker herfra

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

ihh hvor dejligt han er i bedring

Grinte lidt af din fortælling (specielt det med håndmixeren)

Jeg stod hjemme i min nye store kærligheds køkken  vi skulle lave pandekager til mine og hans børn , ved ikke hva jeg tænkte på men kiggede åbenbart for meget på ham og koncentrerede mig ikke om pandekagedejen. Pludselig hev jeg håndmixeren op af dejen på fuld skrue og det sprøjtede helt vildt  i stedet for at slukke den stak jeg hånden ind i piskerisene for at stoppe det massive svineri   For satan det gjorde naller og den nye kærlighed fattede intet

Anmeld

24. maj 2011

jydeinden

hvor er det skønt der er bedring, men da helt synd for dig at du kommer til skade hver gang du vil passe på dine ting hehe.

Men synes da det lyder lidt mærkeligt at jeres datter ikke kunne blive passet fordi hun var syg.. men det er nok hver sin smag på det punkt.. håber da meget for jer af fremskridtet fortsætter

Anmeld

24. maj 2011

banaman89

bullerbassen skriver:

Hej Anna

Har fulgt med i div opdateringer med Benjamin og hvor er det skønt at høre han er i bedring ( som jeg læser det )

Kan ikke forestille hvor fantastisk det måtte være , at se ham i øjnene igen. Sidder med tårer i øjenkrogen bare ved at læse det.

Håber snart ham bliver frisk igen så I alle kan være sammen.

Tak  Jeg vil helt klart tage det som en god bedring - selvom alt går så langsomt ..

den øjnkontakt jeg fik varmede hele kroppen og ja aner ikke hvordan jeg skal forklare , men det er den samme følelse mange får lige når ens barn bliver født og lagt op på ens mave

Anmeld

24. maj 2011

banaman89

Nessie skriver:

Hej Anna

Vi er vist mange der har fulgt jer herinde, og det er dejligt med en positiv opdatering. Hvor skønt at I har kunnet få øjenkontakt, og ja, når han kan grine af mor der bliver klappet sammen og ender på gulvet, så må det vel næsten tage smerterne fra din stakkels tommeltot.

Alt vel til jer, og håber at I snart kan komme hjem

Det er også så dejligt at endelig kunne give jer en positiv opdatering !

Hans grin kan man bare ikke få nok af - så min tommeltot måtte vente nogle timer før jeg nærmeste blev smidt ud af døren for at tage ned på skadestuen !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.