Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mirabella, rigtigt sødt navn.
Bella-LineBella-Marie
Jeg syns også Bella-My lyder super sødt, og så alligevel ikke, for kommer til at tænke på Myldrer-bæ
MaikenR skriver: Supersødt dobbeltnavn - dog uden ''bella'' synes jeg er Mia-maja !! / Mia-maya!
Supersødt dobbeltnavn - dog uden ''bella'' synes jeg er Mia-maja !! / Mia-maya!
Ja ik, mit absolut favorit navn er MiaMaya, jeg synes det er så sødt og feminint
Jessicasmor24 skriver: Bella-LineBella-Marie Jeg syns også Bella-My lyder super sødt, og så alligevel ikke, for kommer til at tænke på Myldrer-bæ
Hahaha du siger noget - eller i hvert fald kommer jeg nok til at tænke det samme så, Bella-My er hermed udelukket
Havde bettemanden været en pige skulle hun have heddet Fleur-Bella
tak for et godt formiddags grin
Bella-Lise
Bella-Lotte
Bella-Live
Bella-Emilie
Ida-Bella
Siri-Bella
Pippi-Bella
Nanna-Bella
Til lykke med lille Bella-på-vej.
Saram skriver: Min kæreste var også MEGET skeptisk de første 10 gange jeg nævnte Filuca, men da han fik lov til at vælge Nora som mellemnavn, blev han helt vild med hele navnet: Filuca Nora Alrø Hansen.
Min kæreste var også MEGET skeptisk de første 10 gange jeg nævnte Filuca, men da han fik lov til at vælge Nora som mellemnavn, blev han helt vild med hele navnet: Filuca Nora Alrø Hansen.
SUPER flot navn din datter kommer til at få. (:
Elsker selv Filucca. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128