Hjælp til pigenavn der indeholder "Bella"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Bryndis

Mira-Bella
Anna-Bella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

henh01

jeg synes navnet Bella alene er så smukt og stærkt et navn..

Anmeld

24. maj 2011

Miss HH

Maise86 skriver:

Må man spørge hvorfor isabella er no-go?

Jeg synes Isabella er så smukt, men nu hedder prinsessen det og derfor også rigtig mange andre, så ville foretrække at finde et andet navn

Og nej det ville måske ikke gøre noget at opkalde efter bedsteforældrenes vej hehe - det bliver jo heller ikke helt det samme hvis det er

Anmeld

24. maj 2011

Maise86

Hybjerg skriver:

Jeg synes Isabella er så smukt, men nu hedder prinsessen det og derfor også rigtig mange andre, så ville foretrække at finde et andet navn

Og nej det ville måske ikke gøre noget at opkalde efter bedsteforældrenes vej hehe - det bliver jo heller ikke helt det samme hvis det er

Smiler. Da Prinsessen blev døbt blev jeg virkelig forarget over de kunne kalde hende et så mærkeligt og grimt navn. Men må jo ærligt indrømme at jeg efter meget kort tids tilvendig kom til at elske navnet og endte med at døbe min egen datter Isabella :-)

Anmeld

24. maj 2011

Halbschön

Bella-Sophie

Anmeld

24. maj 2011

Miss HH

R&N skriver:

Bella-Sophie

Ja Bella-Sophie er rigtig sødt, men alt med Sofie/Sophie/sofie er desværre udelukket hos os

Anmeld

24. maj 2011

Saram

Jeg støtter HELT KLART op om Mia Bella.
Var faktisk det vores datter skulle hedde, var ihvertfald det første navn vi blev eneige om, men nu er vi ret sikre på hun skal hedde Filuca.

Men jeg ELSKER Mia Bella. Det er SÅ sødt!

// Sara Alrø, 39+5.

Anmeld

24. maj 2011

Polkaprik

Bella-Flora

Anmeld

24. maj 2011

Miss HH

Saram skriver:

Jeg støtter HELT KLART op om Mia Bella.
Var faktisk det vores datter skulle hedde, var ihvertfald det første navn vi blev eneige om, men nu er vi ret sikre på hun skal hedde Filuca.

Men jeg ELSKER Mia Bella. Det er SÅ sødt!

// Sara Alrø, 39+5.

Det bliver også smukkere og smukkere jo mere man hører det

Filuca er også helt fantastisk! Men det kan jeg ikke overtale min kæreste til, de mænd altså hehe

Anmeld

24. maj 2011

Miss HH

Hov, og husk endelig at skriv hvis i har andre flotte dobbelt navne - også selvom det ikke indeholder Bella

TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.