Hjælp til pigenavn der indeholder "Bella"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Miss HH

Saram skriver:

Hm, hvad tænker du?

Altså Filuca Bella / Bella Filuca ?
^^' Kunne faktisk lyde rigtig sødt.

Ja det var faktisk sådan jeg tænkte, for min kæreste er helt vild med Bella og jeg er med både Bella og Filuca - og skulle det ske at hun selv engang kun vil kaldes det ene er begge navne fantastiske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Saram

Hybjerg skriver:

Ja det var faktisk sådan jeg tænkte, for min kæreste er helt vild med Bella og jeg er med både Bella og Filuca - og skulle det ske at hun selv engang kun vil kaldes det ene er begge navne fantastiske

Det kunne da være en ret god idé så, tag da lige en snak med manden om det så.

Anmeld

24. maj 2011

MaikenR

Hybjerg skriver:

Ja ik, mit absolut favorit navn er MiaMaya, jeg synes det er så sødt og feminint

jeg kan i hvert fald rigtig godt lide det .. men har aldrid mødt nogen der hedder det !

Anmeld

24. maj 2011

Pigent

Hybjerg skriver:

Juhuuuuu vi skal have en lille prinsesse  Blev scannet igår

Jeg troede jo helt sikkert det var en lille dreng men men... Så nu har vi et stort problem, for vi kan slet ikke blive enige om et pigenavn.

Vi er helt vilde med "bella" - så vil meget gerne have hjælp til navne der indeholder "bella" - ud over Isabella

Andre søde pigenavne der indeholder to ord, må i også meget gerne komme med som fx. Anne-Line og den slags

Tillykke(:

Bella Sofie/Sofia
Bella Marie/Maria
Bella Mathilde
Bella Bolette
Bella Cecilie
Bella Emilie

eller
Sofie Amalie
Naya Marie
Mia Maya/Maja
Milla Mathilde (synes det er så smukt )
Merle Fransiska

Anmeld

24. maj 2011

LotteGabriella

Polkaprik skriver:

Bella-Flora

hihihi, smuk blomst

Anmeld

24. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hybjerg skriver:

Hehe vi er faktisk også selv kommet frem til AnnaBella, synes det lyder så sødt

Og vi har også snakket om Bella alene - vi er netop vilde med betydningen af, at det betyder smuk. Men er i tvivl om Bella alene er for meget et hundenavn?

Min venindes tvillinger hedder Kalle og Bella. Synes det er super sødt og bestemt ikke et hundenavn i mine øjne 

Anmeld

24. maj 2011

Stjernestoev

Bella-Sofia :-)

Anmeld

24. maj 2011

Polkaprik

LotteGabriella skriver:

hihihi, smuk blomst

Ja det er da et fiiiint navn

Anmeld

24. maj 2011

LotteGabriella

Polkaprik skriver:

Ja det er da et fiiiint navn

jeg ville ikke selv bruge det, da halvdelen af min familie bor i Italien, så det er lidt FOR italiensk, hvis du forstår

Anmeld

31. maj 2011

Mulse-mor

Som andre har skrevet, synes jeg også at MiraBella er et sødt navn og når hun bliver større synes hun måske at det er lidt sejt at der er en vej der er opkaldt efter hende ;-)

Men ellers tænkte jeg også lidt på Ida Bella. Det synes jeg lyder ret sødt og ellers er jeg ret vild med Isabell´, det er heller ikke lige så brugt som Isabella. Jeg har også tit tænkt på at hvis jeg fik en pige skulle hun hedde Anna Isabel.

Men tillykke med at I skal ha en lille prinsesse og held og lykke med at finde det rette navn til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.