Hjælp til pigenavn der indeholder "Bella"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.154 visninger
60 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Miss HH

Juhuuuuu vi skal have en lille prinsesse  Blev scannet igår

Jeg troede jo helt sikkert det var en lille dreng men men... Så nu har vi et stort problem, for vi kan slet ikke blive enige om et pigenavn.

Vi er helt vilde med "bella" - så vil meget gerne have hjælp til navne der indeholder "bella" - ud over Isabella

Andre søde pigenavne der indeholder to ord, må i også meget gerne komme med som fx. Anne-Line og den slags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Sphynxlover

Anna-Bella

Anmeld

24. maj 2011

SaraLM

Anna-Bella?

Har en veninde hvis datter hedder Annabelle men ma kan jo sagtens skille dem ad og sætte et 'a' på

Tillykke med prinsessen

Anmeld

24. maj 2011

3rollinger

Tillykke med prinsessen. 

Hvad med bare Bella, kort og godt. Det betyder jo smuk/skoen paa spansk, saa det er da et fint navn. Skoenheden fra Skoenheden og Udyret hedder ogsaa Bella.

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

Hybjerg skriver:

Juhuuuuu vi skal have en lille prinsesse  Blev scannet igår

Jeg troede jo helt sikkert det var en lille dreng men men... Så nu har vi et stort problem, for vi kan slet ikke blive enige om et pigenavn.

Vi er helt vilde med "bella" - så vil meget gerne have hjælp til navne der indeholder "bella" - ud over Isabella

Andre søde pigenavne der indeholder to ord, må i også meget gerne komme med som fx. Anne-Line og den slags

Jeg har haft en nabo der hed Ulla-Bella

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

Vial

Mia-Bella (lyder måske mere som en æblesort??)

Anmeld

24. maj 2011

Miss HH

Hehe vi er faktisk også selv kommet frem til AnnaBella, synes det lyder så sødt

Og vi har også snakket om Bella alene - vi er netop vilde med betydningen af, at det betyder smuk. Men er i tvivl om Bella alene er for meget et hundenavn?

Anmeld

24. maj 2011

Miss HH

KaMa skriver:

Mia-Bella (lyder måske mere som en æblesort??)

Mia-Bella har jeg også tænkt på, det lyder så smukt. Men mine forældre bor på "mirabellevej", så kan ikke finde ud af, om det er for tæt på det hehe  Måske skal man heller ikke vurdere alle navne på den måde, men det er svært at lade være

Anmeld

24. maj 2011

Maise86

Må man spørge hvorfor isabella er no-go?

Anmeld

24. maj 2011

Vial

Hybjerg skriver:

Mia-Bella har jeg også tænkt på, det lyder så smukt. Men mine forældre bor på "mirabellevej", så kan ikke finde ud af, om det er for tæt på det hehe  Måske skal man heller ikke vurdere alle navne på den måde, men det er svært at lade være

Ja, jeg ville egentlig gerne have en Selma, men boede på Selma Lagerløfs Allé!!

Er dog flyttet, så det kunne da havde været meget sjovt.

Kan godt forstå, at du tænker sådan, men det kan da aldrig gøre noget, at man bliver "opkaldt" efter sine bedsteforældre (s´vej..).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.