hvad er din luksus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Aves.

Mit løb og mine weekender uden børn...tid alene i selskab med mig selv er den vilde luksus og det er faktisk det eneste jeg har mindre af end penge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Malthes mor

Her er det fitness, løb og Tromborgs øjenskygge og foundation.

Anmeld

23. maj 2011

Den lykkelige

Ej hvor vildt... kan ikke finde nogen luksus jeg gør mig  Sad seriøst og tænkte længe.. kan ikke finde nogen......

Anmeld

23. maj 2011

Kloster

Min luksus er vores bil nr 2. Jeg arbejder 4 km væk, men jeg kan slet ikke overskue at få tingene til at hænge sammen uden, jeg har min bil.

Anmeld

23. maj 2011

Dinna88

Kloster skriver:

Min luksus er vores bil nr 2. Jeg arbejder 4 km væk, men jeg kan slet ikke overskue at få tingene til at hænge sammen uden, jeg har min bil.

4 km? Hvorfor cykler du dem ikke?

Jeg går omkring 2-2½ km. til skole og hjem fra skole. Det er også min luksus, da det er der jeg hører min ene luksus; musik.

Anmeld

23. maj 2011

Kloster

Dinna88 skriver:

4 km? Hvorfor cykler du dem ikke?

Jeg går omkring 2-2½ km. til skole og hjem fra skole. Det er også min luksus, da det er der jeg hører min ene luksus; musik.

Hæ hæ... Vidste den kom....

Jamen jeg fungere bare ikke om morgenen. Er B-menneske og skal bruge virkelig meget energi på at finde energi på det tidspunkt af døgnet.

Resten af døgnet, kan jeg dog ikke undvære min bil pga drengenes fodbold, kammerater, aftaler, møder osv.

Anmeld

23. maj 2011

Dinna88

Kloster skriver:

Hæ hæ... Vidste den kom....

Jamen jeg fungere bare ikke om morgenen. Er B-menneske og skal bruge virkelig meget energi på at finde energi på det tidspunkt af døgnet.

Resten af døgnet, kan jeg dog ikke undvære min bil pga drengenes fodbold, kammerater, aftaler, møder osv.

4 km er jo ingenting, så måtte lige spørge
Men okay, det kan jeg godt se er et problem så. Men så er det jo super at du har bilen! Nogle er A mennesker, nogle er B mennesker. Personligt "vågner" jeg af min gåtur. Hvis jeg bliver kørt i skole får jeg hovedpine og er svimmel og sådan.  

Anmeld

23. maj 2011

Loa

Choko marcipan is fra hjem is........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.