hvad er din luksus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Dinna88

Hm, min lukses er forkælelse fra min kæreste. Han har et ekstremt lille forbrug, så når han siger: "skal vi ikke tage ud og spise," eller "vil du med ned i byen og få noget frokost," eller "tjekker du ikke om der går en film i biografen vi kan se?" Osv. Jeg har penge, men jeg sparer konstant op, fordi jeg skal betale alt selv, i modsætning til ham. Så han ved at jeg bliver SÅ glad når vi spiser ude f.eks. 

Og nårh ja - så er der jo chokoladen! Men min luksus er også gode karakterer. Nu er jeg så gået ind i eksamensperioden, men de sidste tre år har jeg glædet mig til at få afleveringer tilbage i danskfaget, fordi jeg er god til det, så får selvtilliden lige et boost.

Og nå ja - timerne med familien er også min luksus. Jeg er meget alene hjemme, da min mor arbejder aften. Så jeg ser hende 15 minutter om morgenen 5 dage om ugen. Og så om aftenen lørdag og søndag. Jeg elsker derfor når jeg kan være sammen med min mor og resten af min familie, især min søster, svoger og niece 

Ej, jeg har mange ting.... Kunne fortsætte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

lauras*mor*

Jeg under mig selv min sudoku "bog"... Det er virkelig afslappende barer at fylde en efter en ud... Kan være helt væk fra virkeligheden..   nåhh ja og så mine smøger..  Uhhha at sidde på altanen med en smøg og løse sudoku... aaahhhhh... skønt... Det under jeg mig selv...

Anmeld

22. maj 2011

Magsen

min smøg, with no doubt 

Anmeld

22. maj 2011

Dinna88

Åh, jeg glemte min musik!!! Hvordan kunne jeg... Musikken er også min luksus  Musik gør noget for mig, som intet andet kan.

Anmeld

22. maj 2011

Zeus

Når jeg snupper kaffegrumset med i bad... Nuuj det er lækkert

Anmeld

22. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Hmm her er det mine smøger især morgene og natsmøgen,lys chokolade med knas og chips i rør er min last pt har ellers altid hade chokolade men kommer for 5 år siden da jeg fik min datter og slemt især efter jeg fik min sæn for 17 mdr siden da jeg vente ham sjælden chokolade og smøger .

Ja så min mand og ungerne og det jeg kalder henriettes mandag  når alle er taget på arbejde,skole cørnehave og vuggestuen så ryder jeg hele huse op og resten af de 3-5 timer putter jeg i min seng med com,film og måske sover lidt elsker henriettes mandags morgen alenetiden især mandagen efter en weekend med 2 eller 4 unger. .Lidt cokolade og chip ryger også af og til ned de mandag hihi

Henriette

Anmeld

22. maj 2011

Skouboe

Min luksus er mine abonnementer på Illustreret Videnskab & Illustreret Videnskab Historie, samt alle Discovery Kanalerne på TV - Især Discovery Science er et hit...

Derudover har jeg nogle små ting i hverdagen jeg under mig selv.

- Fx bruger jeg altid et badelagen som håndklæde - jeg elsker at det er kæmpe stort og man kan pakke sig helt ind i dem.

- Jeg skifter sengetøj mindst en gang om ugen, gerne flere fordi jeg ELSKER at komme i seng i rent sengetøj.

- Jeg er afhængig af stoffer, især printet bomuld og babyfløjl og jeg bruger en del tid og penge på at finde det helt rigtige til mine ungers tøj.

Anmeld

22. maj 2011

mortilflere

Mine nætter hvor alle andre sover , bonden fatter det ikke , men her er rooooooooooooo ingen der kalder , Alberte laver ingen ulykker , alberte sidder ikke på arm , eller holder i mit bukseben for at være sikker på jeg ikke går længere væk end hun kan ha osv osv 

Jeg elsker mine unger og bonden helt vildt , men jeg elsker min alene tid om natten og selv om jeg går i bad kl 02 og så i seng , og op kl 6 senest så er jeg en klar bedre mor end en der sover 8 timer LOL

her hedder det ikke pas på mor har sovet for lidt , nej det hedder pas på mor har sovet for meget LOL jeg er en satans kælling hvis jeg sover 8 timer for tit ..

Men ellers er det min ride time hver tirsdag , jeg stor savner den allerrede onsdag morgen og ser frem til næste uge jeg vidste slet ikke hvor meget jeg savnede den 

Anmeld

22. maj 2011

Jibbe

Min luksus er frokoster og sko! Jeg elsker at spise frokost ude i lækre dyre sko.

Anmeld

22. maj 2011

Dinna88

Zeus skriver:

Når jeg snupper kaffegrumset med i bad... Nuuj det er lækkert

Uh, det er også bare lækkert! Jeg bruger det i ansigtet 1 gang om ugen, og i badet når der er overskud til at bruge til på at få det hele rent bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.