hvad er din luksus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.243 visninger
37 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Fru Hansen

Hvad er den ting i hverdagen du under dig selv? 

Her er det fitness. Jeg er blevet helt gal med fitness og prøver at komme afsted 3 gange om ugen. Der bliver jeg opladt mentalt og fysisk.

Derudover har jeg endelig fået abbonement på avisen. Jeg har snakket om det i flere år og nu skal det være. Avisen kommer i morgen for første gang. Og jeg føler mig helt tåbelig at jeg kan glæde mig til en avis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

An&Jo

fru-nielsen skriver:

Her er det fitness. Jeg er blevet helt gal med fitness og prøver at komme afsted 3 gange om ugen. Der bliver jeg opladt mentalt og fysisk.

Derudover har jeg endelig fået abbonement på avisen. Jeg har snakket om det i flere år og nu skal det være. Avisen kommer i morgen for første gang. Og jeg føler mig helt tåbelig at jeg kan glæde mig til en avis

min luksus er helt sikkert mit fitness og mine smøger

det er ting jeg under mig selv, begge dele er meget afstressende for mig, og selvom jeg ikke ryger ret meget, og godt kan gå flere dage uden smøger så er det stadig en luksus gode som jeg under mig selv..

Anmeld

22. maj 2011

mulle7430

fru-nielsen skriver:

jeg har mit ude og hjemme det er vis det

Anmeld

22. maj 2011

mariamiss6

fru-nielsen skriver:

LOL for mig er det vidst det stik modsatte... Jeg æder chokolade i RÅ mængder, og så når jeg ikke har råd, ikke er sulten, ikke har lyst lol....

Åh suk, chokolade og is og smøger er min last - desværre......

Selvom jeg brude virkelig følge dit eksempel Det er dog lettere at æde chokolade og ose smøger og spise is hjemme i sofaen, end det er at nå træningscenteret 3 gange ugentligt, når man er alene med 2 små børn,og har et job med en halv times transport tid hver vej

Anmeld

22. maj 2011

sarahb

En ekstrem dejlig mand der gør alt for mig..
Eiii:
Lækre makeup produkter. YSL mascara, smashbox pudder, elisabeth arden makeup fjerner, dior blush, clinique Foundation, dior øje skygge osv.
Og CHOKOLADE!!!

Anmeld

22. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her er det internettet, M&Ms med nødder...

Anmeld

22. maj 2011

Fru Hansen

mariamiss6 skriver:

LOL for mig er det vidst det stik modsatte... Jeg æder chokolade i RÅ mængder, og så når jeg ikke har råd, ikke er sulten, ikke har lyst lol....

Åh suk, chokolade og is og smøger er min last - desværre......

Selvom jeg brude virkelig følge dit eksempel Det er dog lettere at æde chokolade og ose smøger og spise is hjemme i sofaen, end det er at nå træningscenteret 3 gange ugentligt, når man er alene med 2 små børn,og har et job med en halv times transport tid hver vej

Ak ja, chokolade har været min last i mange år. Det er derfor jeg nu hænger fast i et fitnesscenter

Jeg når også kun fitnesscenteret fordi jeg har en mand der gider være hjemme og passe vores børn.
For mig er det en nødvendighed at komme ud af huset Jeg er dagplejer og har også selv tre børn. Hvis jeg ikke kom lidt ud og så noget andet end mine egne 4 vægge ville jeg blive bims

Anmeld

22. maj 2011

mariamiss6

fru-nielsen skriver:

Ak ja, chokolade har været min last i mange år. Det er derfor jeg nu hænger fast i et fitnesscenter

Jeg når også kun fitnesscenteret fordi jeg har en mand der gider være hjemme og passe vores børn.
For mig er det en nødvendighed at komme ud af huset Jeg er dagplejer og har også selv tre børn. Hvis jeg ikke kom lidt ud og så noget andet end mine egne 4 vægge ville jeg blive bims

jeg arbejder i en vuggestue

Anmeld

22. maj 2011

Faith

Coca cola Zero!!! Nøj jeg drikker meget zero. Det er en seriøs afhængighed.

Og lækkert makeup og parfumer...Har for rigtig mange penge makeup

Anmeld

22. maj 2011

twinny

coca cola og blå m&ms...  Når jeg ikk er gravid, er det mine smøger...

Også min mand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.