hvad er din luksus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Sesse89

Lidt for mange søde sager

Og ellers bare det at gå hjemme og nyde dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

celkt

her i huset er det bøger, - og det gælder for os begge to... Vi glæder os til den næste bog i vores ynglingsserier kommer ud...

det, og så det månedlige abonnoment på world og warcraft... hihi

Anmeld

22. maj 2011

Minmio

mortilflere skriver:

Mine nætter hvor alle andre sover , bonden fatter det ikke , men her er rooooooooooooo ingen der kalder , Alberte laver ingen ulykker , alberte sidder ikke på arm , eller holder i mit bukseben for at være sikker på jeg ikke går længere væk end hun kan ha osv osv

Jeg elsker mine unger og bonden helt vildt , men jeg elsker min alene tid om natten og selv om jeg går i bad kl 02 og så i seng , og op kl 6 senest så er jeg en klar bedre mor end en der sover 8 timer LOL

her hedder det ikke pas på mor har sovet for lidt , nej det hedder pas på mor har sovet for meget LOL jeg er en satans kælling hvis jeg sover 8 timer for tit ..

Men ellers er det min ride time hver tirsdag , jeg stor savner den allerrede onsdag morgen og ser frem til næste uge jeg vidste slet ikke hvor meget jeg savnede den 

Uuuh kender det alt for godt

Her er det især luksus når manden er på arbejde, datteren er i vuggestuen og jeg er ALENE hjemme.

Er ikke helt vant til det endnu da jeg er gået på barsel for ikke så længe siden.

Anmeld

22. maj 2011

Holbæktrunten

Min luksus... Hmm, smøger og chokolade som så mange andre..

Og så min oliemaling og lærreder... ÆÆÆÆlsker at jeg kan gå og nusse med mine malerier, med god musik, god rødvin og en masse smøger en sen nattetime... Må desværre vente nogle mdr endnu, til bassen er kommet ud...

Ellers er jeg generelt glad for at tingene er i orden - bruger gerne ekstra penge på den luksus det er at have gode køkkenredskaber og lækre håndklæder...

Anmeld

22. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Min luksus er, at når jeg kan sidde og fred og ro og ryge en smøg når pigerne er puttet.... Det får dog en ende om 3 uger.

Nåeh ja, derudover har jeg en svaghed for Gucci's fodtøj - kan set ikke få nok stiletter og ballerinasko

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

Maggieh skriver:

min smøg, with no doubt 

Uhh sign me up ! Elsker en velfortjent cigaret på altanen

Anmeld

23. maj 2011

Sees

Mine smøger, mit ude og hjemme, Woman og min boksetræning er klart min luksus

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Lukasmor skriver:

Uhh sign me up ! Elsker en velfortjent cigaret på altanen

liiiiiiiiige precis 

Anmeld

23. maj 2011

Mig med maven

Min luksus er mit arbejde, som giver mig ufattelig meget fri, hvilket gør at jeg kan lave det jeg vil, når jeg vil med min vidunderlige familie.

Anmeld

23. maj 2011

Carina:-)

COLA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.