Max billed-spam af vores lækre datter + update!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

quar20

Det lyder jo bare HELT FANTASTISK smukke...!!
Jeg ELSKER at følge med i skønne Wilma... SHIT hun er smukkere end smuk

Knusser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

signe.

misslea skriver:

Godaften derude...

Håber I alle har haft en mega skøn Storbededags ferie!!!

Vi har været en uge ved Vesterhavet i "Twinboys" sommerhus!!! Nøøøøøj det var skønt, og vi nød VIRKELIG at være sammen 24 timer i døgnet alle tre!!!!

Wilma er nu blevet 7 MÅNEDER... Shit manner!!!!

Hun stortrives!!! Er stort set alt ædende.... rugbrød, frugt, grønt, kød, ostehaps, youghurt osv osv osv....!!!! ALT ryger ned.. hihi!!!

Hun har netop fået to tænder MERE - de to fortænder i overmunden.... så nu skærer hun lystigt tænder til forældrenes store rædsel!!!! Er der noget, jeg simpelthen ikke kan holde ud, så er det lyden af den slags.... YAKS.... det er ikke rart!!! Vi prøver at give hende en masse andet at bide i, men det er ikke altid det hjælper

Hun har rundet de 10 kg, kan stå selv op af ting, sidder fuldstændig stabilt (har gjort det siden hun var 5½ mdr), sover stadig meget om dagen OG hele natten, er altid i GODT HUMØR og er i det hele taget helt igennem skøn og dejlig!!!

MEN... den lille bandit vil meget nødigt drikke vand!! FY FOR DÉN DA!!! heheh!!! Det er så småt begyndt at blive bedre, men vi har virkelig forsøgt at motivere hende til det!!!

Og ja... amningen er nu fuldstændig stoppet!!! Fra den ene dag til den var der var fuldstændig helt og aldeles udsalgt (læs: meget flade babser)!!!!!!!!!!!!!!! Wilma har på ingen måde reageret, og det har trods alt gjort det lidt lettere for mutti her!!! Jeg kan godt savne det lidt, meeeeen på den anden side, så kan jeg drikke mig en kold fadøl, et godt glas vin, jeg kan få farvet mit hår osv osv osv!!!!

En rigtig glad og positiv update fra mig....

OG selvfølgelig skal I lige have en ordentlig røvfuld billeder med på vejen af min skønne lille prut!!!! 

ORK, altså DU er bare så smuk! Og det er Wilma selvfølgelig også... lækker lækker baby - som jo slet ikke er baby mere

Anmeld

23. maj 2011

misslea

Tanja84 skriver:

Hold nu op hvore er hun bare skøn med skøn på

Et rigtig dejlig basse

Elsker hendes søde blenumse, der hvor hun står op af stolen - der er hun da ikke til at stå for

Emme er 9 ½ mdr. og har netop rundet de 8 kilo, og jeg synes hun er begyndt at blive stor

10000 taaaaak hvor er du sød

Hhi.. ja hun er en værre lille basse, som EEEEELSKER mad... heheh!!!

Og ja - man kan da bare ikke stå for sådan en lækker lille blenumse...

Anmeld

23. maj 2011

misslea

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hvor er hun dog en kær lille tyksak!!

Mange tusind tak

Anmeld

23. maj 2011

misslea

Mor til prinsessen :-) skriver:

dejlige glade Wilma..... Skøøøøne billeder :-)
og rigtig godt at høre i havde en rigtig god ferie.... :-)

Jaaaah.... så skøn ferie!!!

Tusind tak søde

Anmeld

23. maj 2011

misslea

Prisana skriver:

Hvor er det nogle lækre billeder af jer, og hvor er hun da bare blevet stor!! Tiden flyver godt nok afsted!!! Paya er bliver kaldt for Frk. tandløs.. hehe. Der er slet ikke tegn på noget.. Men det kommer nok pludseligt...

Glæder mig til at se den næste opdatering..

TUSIND tak!!!!!

Hihi... jaaaaaaaaaaah lige pludselig så vælter de sikkert frem!!!! Min venindes søn havde heller ingen.... men så lige pludselig, så kom de bare allesammen på én gang... jøsses!!!!

Anmeld

23. maj 2011

misslea

signe. skriver:

ORK, altså DU er bare så smuk! Og det er Wilma selvfølgelig også... lækker lækker baby - som jo slet ikke er baby mere

Iihhh... Signe dét var sørme sødt sagt  

Anmeld

23. maj 2011

misslea

quar20 skriver:

Det lyder jo bare HELT FANTASTISK smukke...!!
Jeg ELSKER at følge med i skønne Wilma... SHIT hun er smukkere end smuk

Knusser

TAAAAAAAAAK søde..... du har altid de sødeste kommentare i ærmet

hihi... og du kan tro, at jeg også holder mega meget af at følge dine skønne drenge...

Anmeld

23. maj 2011

Vidunderligeunger

på et af billederne har hun akkurat det samme tøj på som Alberte har.. lidt sjovt at se  

Sikke en dejlig pige, det ser ud til der er godt gange i hende og så har du altså bare en fed udstråling!!  

knus!

Anmeld

23. maj 2011

quar20

misslea skriver:

TAAAAAAAAAK søde..... du har altid de sødeste kommentare i ærmet

hihi... og du kan tro, at jeg også holder mega meget af at følge dine skønne drenge...

hvor er du sød Mange tak søde..
Tjjaaa jeg kan da altid ryste flere ud af ærmet Der gemmer sig en helt flok af de søde kommentarer  Men må hellere vente så jeg har nogle til de næste updates

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.