Max billed-spam af vores lækre datter + update!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

misslea

Maja_4000 skriver:

Hvor er I bare skønne

Og hvor er hun blevet stor ! ;o

Ja man fatter jo slet ikke, at tiden er fløjet sådan afsted!!! Hun er jo pludselig et "rigtigt" barn og ikke bare en hjælpeløs lille baby..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

misslea

sismofutten skriver:

Sikke en skøn update fra Jer - og nogle virkelig dejlige billeder af din datter - det er skønt med sådan nogle indlæg :-)

1000 tak!!!!

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Ihh, hvor er hun altså bare dejlig

Hvor har I købt den fine fine navne-hagesmæk?

Anmeld

22. maj 2011

misslea

Maalene skriver:

Ihh, hvor er hun altså bare dejlig

Hvor har I købt den fine fine navne-hagesmæk?

1000 tak

Uhh jeg kan dårligt huske det!!! Det er 100 år siden... men kan huske, at jeg googlede mig frem til det på nettet... så mon ikke, der kommer noget frem, hvis du googler det søde??

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

misslea skriver:

1000 tak

Uhh jeg kan dårligt huske det!!! Det er 100 år siden... men kan huske, at jeg googlede mig frem til det på nettet... så mon ikke, der kommer noget frem, hvis du googler det søde??

Det vil jeg lige prøve - tusind tak søde

Og forresten - sikke dygtig hun er blevet, synes godt nok ikke det er 7 måneder siden du fødte - sikke tiden den går

Anmeld

22. maj 2011

Maja_4000

misslea skriver:

Ja man fatter jo slet ikke, at tiden er fløjet sådan afsted!!! Hun er jo pludselig et "rigtigt" barn og ikke bare en hjælpeløs lille baby..

Det går aaalt for stærkt ! :b

Anmeld

22. maj 2011

misslea

Maalene skriver:

Det vil jeg lige prøve - tusind tak søde

Og forresten - sikke dygtig hun er blevet, synes godt nok ikke det er 7 måneder siden du fødte - sikke tiden den går

Neeeeeeeeej vel???? Jeg synes også lige, at jeg har lavet den skønneste fødselsberetning... hihi!!! Men joooh, det er sørme over 7 måneder siden nu... hold da op!!!

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

misslea skriver:

Neeeeeeeeej vel???? Jeg synes også lige, at jeg har lavet den skønneste fødselsberetning... hihi!!! Men joooh, det er sørme over 7 måneder siden nu... hold da op!!!

Det er altså bare viiiildt  

Men må være dejligt at se hvordan hun bare udvikler sig og kan mere og mere

Anmeld

22. maj 2011

misslea

Maalene skriver:

Det er altså bare viiiildt  

Men må være dejligt at se hvordan hun bare udvikler sig og kan mere og mere

JAAAAAAAAAAAAH  Det er nemlig sååå skønt!!!!

Du har virkelig noget at glæde dig til!!!!!

Anmeld

22. maj 2011

L.J.L

misslea skriver:

Godaften derude...

Håber I alle har haft en mega skøn Storbededags ferie!!!

Vi har været en uge ved Vesterhavet i "Twinboys" sommerhus!!! Nøøøøøj det var skønt, og vi nød VIRKELIG at være sammen 24 timer i døgnet alle tre!!!!

Wilma er nu blevet 7 MÅNEDER... Shit manner!!!!

Hun stortrives!!! Er stort set alt ædende.... rugbrød, frugt, grønt, kød, ostehaps, youghurt osv osv osv....!!!! ALT ryger ned.. hihi!!!

Hun har netop fået to tænder MERE - de to fortænder i overmunden.... så nu skærer hun lystigt tænder til forældrenes store rædsel!!!! Er der noget, jeg simpelthen ikke kan holde ud, så er det lyden af den slags.... YAKS.... det er ikke rart!!! Vi prøver at give hende en masse andet at bide i, men det er ikke altid det hjælper

Hun har rundet de 10 kg, kan stå selv op af ting, sidder fuldstændig stabilt (har gjort det siden hun var 5½ mdr), sover stadig meget om dagen OG hele natten, er altid i GODT HUMØR og er i det hele taget helt igennem skøn og dejlig!!!

MEN... den lille bandit vil meget nødigt drikke vand!! FY FOR DÉN DA!!! heheh!!! Det er så småt begyndt at blive bedre, men vi har virkelig forsøgt at motivere hende til det!!!

Og ja... amningen er nu fuldstændig stoppet!!! Fra den ene dag til den var der var fuldstændig helt og aldeles udsalgt (læs: meget flade babser)!!!!!!!!!!!!!!! Wilma har på ingen måde reageret, og det har trods alt gjort det lidt lettere for mutti her!!! Jeg kan godt savne det lidt, meeeeen på den anden side, så kan jeg drikke mig en kold fadøl, et godt glas vin, jeg kan få farvet mit hår osv osv osv!!!!

En rigtig glad og positiv update fra mig....

OG selvfølgelig skal I lige have en ordentlig røvfuld billeder med på vejen af min skønne lille prut!!!! 

Hvor er hun bare skøn Lea -Hun ligner en lille glade julegris

Og bare vent, før i ved af det fiser hun rundt og råber efter moar og faaar, og det er verdens bedste lyd kan du tro!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.