misslea skriver:
Godaften derude...
Håber I alle har haft en mega skøn Storbededags ferie!!!
Vi har været en uge ved Vesterhavet i "Twinboys" sommerhus!!! Nøøøøøj det var skønt, og vi nød VIRKELIG at være sammen 24 timer i døgnet alle tre!!!!
Wilma er nu blevet 7 MÅNEDER... Shit manner!!!!
Hun stortrives!!! Er stort set alt ædende.... rugbrød, frugt, grønt, kød, ostehaps, youghurt osv osv osv....!!!! ALT ryger ned.. hihi!!!
Hun har netop fået to tænder MERE - de to fortænder i overmunden.... så nu skærer hun lystigt tænder til forældrenes store rædsel!!!! Er der noget, jeg simpelthen ikke kan holde ud, så er det lyden af den slags.... YAKS.... det er ikke rart!!! Vi prøver at give hende en masse andet at bide i, men det er ikke altid det hjælper 
Hun har rundet de 10 kg, kan stå selv op af ting, sidder fuldstændig stabilt (har gjort det siden hun var 5½ mdr), sover stadig meget om dagen OG hele natten, er altid i GODT HUMØR og er i det hele taget helt igennem skøn og dejlig!!!
MEN... den lille bandit vil meget nødigt drikke vand!! FY FOR DÉN DA!!! heheh!!! Det er så småt begyndt at blive bedre, men vi har virkelig forsøgt at motivere hende til det!!!
Og ja... amningen er nu fuldstændig stoppet!!! Fra den ene dag til den var der var fuldstændig helt og aldeles udsalgt (læs: meget flade babser)!!!!!!!!!!!!!!! Wilma har på ingen måde reageret, og det har trods alt gjort det lidt lettere for mutti her!!! Jeg kan godt savne det lidt, meeeeen på den anden side, så kan jeg drikke mig en kold fadøl, et godt glas vin, jeg kan få farvet mit hår osv osv osv!!!!
En rigtig glad og positiv update fra mig....
OG selvfølgelig skal I lige have en ordentlig røvfuld billeder med på vejen af min skønne lille prut!!!!
Nå det er her I gemmer jer!!!!!!
Jeg har tit tænkt på jer og hvordan det mon gik Wilma. Kunne være jeg skulle være lidt mere aktiv på denne debat side!!!
For sørensen hvor er Wilma prutten dog lækker altså, fantastiske billeder! og hvor er hun dog dygtig.
Astrid er lige blevet 7 mdr, men hun ruller eller kravler absolut ingen steder. Men hvorfor skulle hun være anderledes end sine søstre

Jeg tror også vi skal igang med rugbrødet. Men her i Norge er brødet bare ikke så godt, så jeg skal igang med at bage. Har fået surdej, og forsøgt en gang, men det blev bare ikke så godt. Så op på hesten igen, for dansk rugbrød skal hun have

om 14 dage skal vi til Bornholm, så kan hun få bondebrød osv.
Tak for en dejlig update fra jer!
Knus Siber og Astrid