Max billed-spam af vores lækre datter + update!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.844 visninger
73 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

misslea

Godaften derude...

Håber I alle har haft en mega skøn Storbededags ferie!!!

Vi har været en uge ved Vesterhavet i "Twinboys" sommerhus!!! Nøøøøøj det var skønt, og vi nød VIRKELIG at være sammen 24 timer i døgnet alle tre!!!!

Wilma er nu blevet 7 MÅNEDER... Shit manner!!!!

Hun stortrives!!! Er stort set alt ædende.... rugbrød, frugt, grønt, kød, ostehaps, youghurt osv osv osv....!!!! ALT ryger ned.. hihi!!!

Hun har netop fået to tænder MERE - de to fortænder i overmunden.... så nu skærer hun lystigt tænder til forældrenes store rædsel!!!! Er der noget, jeg simpelthen ikke kan holde ud, så er det lyden af den slags.... YAKS.... det er ikke rart!!! Vi prøver at give hende en masse andet at bide i, men det er ikke altid det hjælper

Hun har rundet de 10 kg, kan stå selv op af ting, sidder fuldstændig stabilt (har gjort det siden hun var 5½ mdr), sover stadig meget om dagen OG hele natten, er altid i GODT HUMØR og er i det hele taget helt igennem skøn og dejlig!!!

MEN... den lille bandit vil meget nødigt drikke vand!! FY FOR DÉN DA!!! heheh!!! Det er så småt begyndt at blive bedre, men vi har virkelig forsøgt at motivere hende til det!!!

Og ja... amningen er nu fuldstændig stoppet!!! Fra den ene dag til den var der var fuldstændig helt og aldeles udsalgt (læs: meget flade babser)!!!!!!!!!!!!!!! Wilma har på ingen måde reageret, og det har trods alt gjort det lidt lettere for mutti her!!! Jeg kan godt savne det lidt, meeeeen på den anden side, så kan jeg drikke mig en kold fadøl, et godt glas vin, jeg kan få farvet mit hår osv osv osv!!!!

En rigtig glad og positiv update fra mig....

OG selvfølgelig skal I lige have en ordentlig røvfuld billeder med på vejen af min skønne lille prut!!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Maja_4000

Hvor er I bare skønne

Og hvor er hun blevet stor ! ;o

Anmeld

22. maj 2011

Nynne88

Sikke skønne billeder

Anmeld

22. maj 2011

sismofutten

Sikke en skøn update fra Jer - og nogle virkelig dejlige billeder af din datter - det er skønt med sådan nogle indlæg :-)

Anmeld

22. maj 2011

B&J

det lyder rigtigt ryggeligt og lyder til i virkelig har hygget jer så dejligt, og hvor er hun dog bare super dejlig og sikke en prinsesse

Anmeld

22. maj 2011

Dot D

Sikken en dejlig smiletrold I har jer, hvor er hun charmerende

Anmeld

22. maj 2011

Lou87

Hvor er hun bare en lækker lille tykbasse hihi...
(min pige på snart 10 mdr er først ved og runde de 10 kg nu )

Elsker hendes smil og smilende øjne... Så sødt!
Og hendes blenumse der hvor hun står op af lænestolen hihi

Og ARGHHHHHHH min datter skærer også tænder
Kan sleeet ikk holde lyden ud..

Anmeld

22. maj 2011

Lotus86

Hun er altså bare super skøn - en rigtig lille solstråle

Anmeld

22. maj 2011

misslea

Lou87 skriver:

Hvor er hun bare en lækker lille tykbasse hihi...
(min pige på snart 10 mdr er først ved og runde de 10 kg nu )

Elsker hendes smil og smilende øjne... Så sødt!
Og hendes blenumse der hvor hun står op af lænestolen hihi

Og ARGHHHHHHH min datter skærer også tænder
Kan sleeet ikk holde lyden ud..

Hihi... man hun mangler bestemt ikke noget må man sige...

Jaaaah puha, den lyd gir mig altså kuldegysninger over hele kroppen....  Men håber, at det stopper, når gummerne ikke kløer så meget mere.... og når hun har "vænnet" sig til, at der er tænder i munden.. hahah

Anmeld

22. maj 2011

misslea

Lotus86 skriver:

Hun er altså bare super skøn - en rigtig lille solstråle

Ja - hun er en værre lille festabe... heheheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.