Omgangssyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

signe.

Hasse kastede også op i torsdags, men nu han bare træt, som i virkelig træt... han kan sove HELE dagen.. han vil ikke spise, men drikker fint.. vi var indlagt torsdag til fredag, og der var "intet galt" som sådan.. men sover jeres også helt vildt? Jeg overdriver ikke når jeg kan sige at han vitterligt har sovet hele dagen i dag... han vågner lige kort, får lidt at drikke, og så sover han igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Saft, måske lige moset banan eller gulerod, ingen juice eller mejeriprodukter måske lidt hvidt brød, rugbrød, kiks, knækbrød... Evt. saltstænger og chips. Jeg er mest til chips pga de er renest i indhold...  

Og god bedring med den lille skønne Laura!

Tak søde. Det hjalp med chips - hun nægtede at drikke alt andet end vand

Ellers lang tid siden!

Anmeld

13. juni 2011

Pige2009

signe. skriver:

Hasse kastede også op i torsdags, men nu han bare træt, som i virkelig træt... han kan sove HELE dagen.. han vil ikke spise, men drikker fint.. vi var indlagt torsdag til fredag, og der var "intet galt" som sådan.. men sover jeres også helt vildt? Jeg overdriver ikke når jeg kan sige at han vitterligt har sovet hele dagen i dag... han vågner lige kort, får lidt at drikke, og så sover han igen..

Øv, hvor træls. Håber da han er kommet ovenpå igen, den lille fis...

Anmeld

13. juni 2011

signe.

Baagøe skriver:

Øv, hvor træls. Håber da han er kommet ovenpå igen, den lille fis...

det er han heldigvis vi får sundhedsplejerske i morgen, er lidt spændt på hvad det har gjort ved ham.. han har nemlig ingen fedtdepoter at tage af OVERHOVEDET, så frygter vi er kommet under de 6 kg igen. han er jo en meget bette tynd en..

Anmeld

13. juni 2011

Pige2009

signe. skriver:

det er han heldigvis vi får sundhedsplejerske i morgen, er lidt spændt på hvad det har gjort ved ham.. han har nemlig ingen fedtdepoter at tage af OVERHOVEDET, så frygter vi er kommet under de 6 kg igen. han er jo en meget bette tynd en..

Ja, jeg kender det godt. Laura er fra 25-10-09 og hun vejer ikke engang 10 kr. endnu, så hun er også slimsize

Anmeld

13. juni 2011

.....

Kender en, som også lige har haft omgangssyge med sin datter. Hun var ikke så god til at drikke diverse drikkelser, af sig selv. Men fik lov til at spise chips og saltstænger, da man så automatisk bliver tørstig af det

Anmeld

13. juni 2011

signe.

Baagøe skriver:

Ja, jeg kender det godt. Laura er fra 25-10-09 og hun vejer ikke engang 10 kr. endnu, så hun er også slimsize

ja hun er også tiny så, akn jeg godt se... vi er også overbeviste om at vores lille ny som kommer til sep, kommer til at overhale Hasse ret hurtigt i vægt, men det går nok.. han er stadig storebror

Anmeld

13. juni 2011

Pige2009

signe. skriver:

ja hun er også tiny så, akn jeg godt se... vi er også overbeviste om at vores lille ny som kommer til sep, kommer til at overhale Hasse ret hurtigt i vægt, men det går nok.. han er stadig storebror

Lige præcis. Jeg kan se du har fået nyt profilnavn, mens jeg har været væk

Anmeld

13. juni 2011

signe.

Baagøe skriver:

Lige præcis. Jeg kan se du har fået nyt profilnavn, mens jeg har været væk

jeps, det var kortere, og nu hvor jeg snart bliver mor til en mere, kunne jeg ikke lige overskue der skulle stå mor-til-hasse-og-etellerandet navn, hehe

Anmeld

13. juni 2011

<3

Baagøe skriver:

Tak søde. Det hjalp med chips - hun nægtede at drikke alt andet end vand

Ellers lang tid siden!

Ja  alt for lang tid! Det må vi gøre noget ved!

Godt at chipsne hjalp lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.