Omgangssyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Pige2009

MoarJ skriver:

Det var så lidt...  Og god bedrin til Laura... 

Mange tak. Hun har lige spist lidt saltstænger og drukket lidt rød saft, som min lillebror var så sød at komme med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Mira0911

Baagøe skriver:

Mange tak. Hun har lige spist lidt saltstænger og drukket lidt rød saft, som min lillebror var så sød at komme med

Hvor dejligt... Kommer det stadig op efter hun har spist og drukket det? 

Anmeld

23. maj 2011

Pige2009

Muffi<3 skriver:

Gosh   Alexander har lige haft den 1 uge   Aldrig har han været så syg , han spiser stadig ikke . Som folk skriver , saft , saft og saft ... Hun må gerne kaste op flere dage bare hun får væske .. God bedring

En uge!  Hold da op... Håber så sandelig ikke Laura er syg så længe

Anmeld

23. maj 2011

Lady Marion <3

Baagøe skriver:

En uge!  Hold da op... Håber så sandelig ikke Laura er syg så længe

Ja   hvor det kom begge veje   stakkels lille fyr , han er bare blevet så tynd   Håber det går bedre for jer .

Anmeld

23. maj 2011

Pige2009

MoarJ skriver:

Hvor dejligt... Kommer det stadig op efter hun har spist og drukket det? 

Hun fik æble, en smule bolle, næsten et halvt stykke rugbrød og lidt saft, som ikke er kommet op. Men nu er hun lagt ud og sove til middag. Igår kastede hun først al maden op ved 15 tiden og der havde intet opkast været siden lørdag aften kl. 23.30, så man ved aldrig...

Anmeld

23. maj 2011

Pige2009

Muffi<3 skriver:

Ja   hvor det kom begge veje   stakkels lille fyr , han er bare blevet så tynd   Håber det går bedre for jer .

Sikke en omgang. Lauras er også begge veje, og hun ligger i forvejen i underkanten vægtmæssigt, så jeg håber ikke det varer så længe

Anmeld

23. maj 2011

Lady Marion <3

Baagøe skriver:

Sikke en omgang. Lauras er også begge veje, og hun ligger i forvejen i underkanten vægtmæssigt, så jeg håber ikke det varer så længe

Under alle omstændigheder kommer de hurtigt efter det

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Baagøe skriver:

Hun fik æble, en smule bolle, næsten et halvt stykke rugbrød og lidt saft, som ikke er kommet op. Men nu er hun lagt ud og sove til middag. Igår kastede hun først al maden op ved 15 tiden og der havde intet opkast været siden lørdag aften kl. 23.30, så man ved aldrig...

Krydser for det er over med hende nu... slet ikke sjovt at når de er syge... De 5 uger jeg havde med Julie hvor hun kastede op konstant, føj det var hårdt... 

Anmeld

23. maj 2011

Pige2009

Muffi<3 skriver:

Under alle omstændigheder kommer de hurtigt efter det

Ja, heldigvis

Anmeld

23. maj 2011

Pige2009

MoarJ skriver:

Krydser for det er over med hende nu... slet ikke sjovt at når de er syge... De 5 uger jeg havde med Julie hvor hun kastede op konstant, føj det var hårdt... 

Ja, det er ikke sjovt. Godt at høre hun er ovenpå igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.