Albertesmor skriver:
Altså her handler jeg frugt og grønt ind ca 4-5 gange om ugen, så bliver svindet mindre, fisk køber jeg ved fiskehandleren så får jeg lige præcis den mængde jeg skal bruge og så er det helt frisk.
Her i huset har vi kun rugbrød vi spiser ikke brød til vores måltider som sådan, så vi køber rugbrød på bud og smider i fryseren, kød køber jeg fra dag til dag.
Fisk køber vi også altid ved fiskehandleren....så er man også mest sikker på at det er frisk. Det plejer vi at få hver onsdag, når fiskevognen er her. Ellers får vi mest fisk som pålæg 
Grønsager 4-5 gange i ugen? Nu er i også en større familie...er i ikke? Vi er kun min søn og jeg, så derfor vil vi jo heller ikke have behov for at købe grøntsager så tit. Vi køber altid gulerødder, som er en ret billig grøntsag...vi bruger vel et par poser om ugen (har jo også marsvin). Peberfrugt køber jeg somregel flere gange om ugen, da jeg synes at de har en tendens til hurtigt at blive dårlige. I hvert fald min erfaring.
Men mon ikke det hele handler om planlægning...at man lige skal ind i en god rutine, og så finder man vel hurtigt ud af henad vejen, hvordan man kan gøre det billigst 
Anmeld