Skulle vi få uventede gæster, så ville de måske finde nogle reklamer på køkkenbordet, der "roder". Vi er alle gode til, at rydde op efter os. Det kan da ske noget bliver glemt, men så tager en anden det, eller man giver besked om, at det lige skal på plads. Både min kæreste og jeg er ordensmennesker, men min kæreste er det dog i en værre grad end jeg. Han kan blive helt dårlig, hvis noget ligger og flyder for længe.
Mht rengøring, så er her altid rengjort - undtagen gulvet, og det er af den simple grund, at vi har to (snart tre) store hunde, som går ud i haven og ind igen mange gange om dagen, og hvis vi skulle holde gulvet helt rent, så skulle vi rende rundt med en moppe bag ved dem dagen lang. Gulvet er ikke møgbeskidt, men man kan godt se, at her bor hunde, og det kan man ca 5 min efter gulvet er vasket
- så træls, men det har vi nu engang valgt at leve med. Det tidspunkt vi kan holde gulvet rent på i længst tid, er om vinteren, når det sner, da slæber de ikke så meget jord med ind på poterne
Opvask bliver altid taget lige efter maden, eller lige efter man har brugt det (det, som kan tåle det, bliver skyllet af og sat i opvasker).
Skal vi holde noget fest eller lign., så bliver hele huset gjort rent, selvom der ikke er særlig "beskidt", det har vi det begge bedst med.
Anmeld