Skal I rydde op før I får gæster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

mth1987

myr81 skriver:

Ja jeg bryder mig ikke om at have gæster uden at der er pænt og ryddet op. Dette har jeg dog ikke fra fremmede da min mor er præcis lige sådan og altid har gjort rent/ ryddet op inden der kom gæster- og faktisk også altid inden vi tog på ferie, så der var rent hjem at komme hjem til

Jeg er også altid vokset op med At hele huset skulle ordnes når vi tog på ferie. Og jeg syntes som barn at det var møg uretfærdigt at skulle rydde op når nu vi alligevel ikk var hjemme. Men som voksen ka jeg godt se hvorfor for det jo super lækkert at komme hjem til et pænt hus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Ann.

Ja det gør vi.

Jeg HADER hvis der bare roder lidt - og manden er noget mere afslappet omkring det, selvom det virkelig irritere mig!!

Vi halter lidt bagud med nogle ting lige for tiden, men prøver at følge med

Anmeld

22. maj 2011

norenberg

Hvis jeg venter gæster rydder jeg fuldstædigt op og gør rent...bor sammen med et af de værste rode hoveder og samler og desværre slægter ungerne ham på....så har for længst opgive at have et perfekt ryddet hjem hele tiden....det har været svært for mig at acceptere, at alt ikke er perfekt i mit hjem...har altid haft rengørings vandvid....men har været nød til at arbejde med mig selv for at vi alle kunne være i huset.....og til daglig giver jeg plads til mand og unger kan slappe af og hygge sig.....og så acceptere manden at når der skal komme gæster kommer det op i mig igen....

Anmeld

22. maj 2011

Isabella_mor

jeg rydder op når jeg bliver træt af rodet, og tit og ofte er der dage hvor jeg bare rydder lidt op hist og her.. 

men at man får besøg er ofte et godt spark i røven for at man får gjort noget ved det.

jeg ved ikke helt hvoirfor.. tror det er sådan jeg er opdraget. at der skal se pænt ud når der kommer gæster... selfølgelig kan de da se at her bor nogen, men hvis der er opvask, eller der ligger bøger og blade eller står en gammel kaffekop eller flere på bordet og bassens legetøj lige ligger i sengen og flyder og sengen ikke er redt.. så skal der lige hurtigt køres en hvirvelvind gennem lejligheden så jeg kan koncentrere mig om den gæst jeg får så jeg ikke sidder og tænker "fuck nu står der den kop der eller nu ligger min dyne bare krøllet sammen ovre på sengen (vi har sengen inde i daglistuen. vi har ikke nogen sofa. bor i en to værelses så vores soveværelse fungere også som stue. så det er svært at gemme tingene væk i soveværelse f.eks. for der har bassen fået sit værelse... ) og det gider jeg ikke. og så er det så dejligt når gæsten er der at der er rent og pænt og så skal man ikke tænke over det... før til dagen efter.

Anmeld

22. maj 2011

Sesse89

Her er næsten altid clean om vi har gæster eller ej.

Men der sker det roder men det ser min forældre som f.eks kommer tit ikk så slemt

Anmeld

22. maj 2011

Wimmie

Det er meget forskelligt. Normalt holder vi det pænt og rent - måske med lidt "hjemligt rod"  men har vi været i en travl periode med lange arbejdstider og hektiske weekender, så kan det blive nødvendigt med en større tur.

Og så kommer det også meget an på gæsterne. Får jeg et par veninder på besøg så er jeg ikke så flov over at der kan ligge lidt små-rod på bordene, men f.eks. i dag hvor vi havde 14 gæster til fødselsdag, så fik huset en ektra gennemgang

Men normalt er vi nu klar til uventede gæster

Anmeld

22. maj 2011

132319

Jeg hader uventet besøg og får det heldigvis aldrig!

Her er altid smårod og jeg synes det er møgirriterende men det bliver forhåbentlig bedre når jeg begynder at arbejde og ikke er så meget hjemme

Anmeld

22. maj 2011

Mi

Jeg elsker uventede gæster  Det er simpelthen så dejligt at venner, familie og naboer lige får lyst til at kigge ud, det gør det hele lidt mindre formelt og heldigvis ved alle vi kender at her kan man komme og gå som det passer en. Man går bare i skabe og køleskabe, hvad der er vores - er deres. Til gengæld må de tage skidtet med

Hvis vi ved vi skal have gæster, så rydder vi lidt op, men det afhænger meget af hvem det er. Som min svigermor siger, så er det ikke os der har det mest ryddeligt, men det er altid rart og hyggeligt at besøge os  (skal lige siges at svigermor lider af seriøs rengøringsvanvid. Til vores bryllup pudsede hun toiletbørsten )

Anmeld

22. maj 2011

Dot D

mortilflere skriver:

Jeg samler hans lort sammen og smider det ud af vinduet LOL 

Her er det mine ting, der ryger rundt, og manden der kaster

Anmeld

22. maj 2011

mortilflere

Dot D skriver:

Her er det mine ting, der ryger rundt, og manden der kaster

Jeg samler det i en sæk og daffer det ud af vinduet , det lærte han af en aften han kom cyklende hjem uden lys på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.