Hej Piger...
Ja mit spørgsmål lyder på hvad I gør når I er ude om aftenen med jeres barn? Min dreng er 20 mdr og han vil simpelthen ikke sove ude om aftenen. Han er ikke sur og tvær og virker ikke træt egentlig... Han leger bare rundt, men når klokken bliver 20.30 - 21 synes vi altså det er sengetid, men vi har jo ikke lyst til allerede at køre hjem på det tidspunkt...?? Vi forsøger at putte ham i hans weekendseng som han kender, men der går snildt 1 time til halvanden hvor vi enten kan sidde ved ham eller gå frem og tilbage til skirgende dreng - og så er kl. jo alligevel 22 - 23 og vi skal til at hjemad inden alt for længe
Sover jeres børn bare allesteder uden problemer??
Undgår I at tage ud om aftenen?
tager i hjem til børnenes sengetid??
Lader I jeres barn være oppe til det ikke kan holde sig vågen længere? ( med tanke på at dagen efter kan blive temmelig træls hvis barnet ikke får sovet nok?
Er nysgerrig for hvad i andre gør for manden og jeg er lidt uenige.. Jeg er nået dertil hvor jeg siger "bare ærgerlig" så må han være oppe ind til han segner af træthed... (selvfølgelig ALDRIg i hverdagene og kun en enkelt gang imellem i weekenderne) Min mand derimod kan slet ikke "håndtere" hvis vores dreng ikke kommer i seng til nogenlunde tid, og derfor kører vi som oftest hjem senest 20.30... Men der er jo ikke noget der er rigtig og forkert?! Vi er bare uenige på det punkt, og det er temmelig træls...

Anmeld