Hvad laver du idag/iaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Årh... se så må du gemme det til imorgen... 

Ja jeg døjer også med det når jeg ikke hoster... 

Føler virkelig med dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Føler virkelig med dig!

Er glad for det er sidste graviditet jeg skal igennem! Dog siger familien "Jaja, I skal da have en til" NEJ, orker ikke at skal opleve måske igen alt det med kvalme og opkast.. Nøjagtig det samme da jeg ventede Julie, det varede helt frem til fødslen... 

Anmeld

20. maj 2011

Wimmie

Sidder og overvejer hvad jeg skal lave de sidste 19 timer inden jordens undergang... hum...bum... nogle forslag?

Skal jo stadig have mine 8 timers søvn, men så er der vel stadig tid til lidt action. Regner ikke med at jeg gider at køre rundt til familie og venner og sige farvel - så kommer jeg jo til at sidde i en varm bil de fleste af de sidste timer af mit liv. De får alle en Facebook-besked; det må kunne gøre det.

Men derudover? Tjah.... forslags modtages gerne

Anmeld

20. maj 2011

K.Rehder

Vi fik hentet vores nye bil igår, så det meste af dagen idag er gået med at vise den frem 

Her til aften har vi gået tur og lige nu er det sofahygge med chips, cola og "Slumdog Millionaire"  mens Emily sover.

I morgen tror jeg manden skal lokkes med på shoppetur i Randers. Det nye KÆMPE bagagetum skal indvies

Anmeld

20. maj 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Er glad for det er sidste graviditet jeg skal igennem! Dog siger familien "Jaja, I skal da have en til" NEJ, orker ikke at skal opleve måske igen alt det med kvalme og opkast.. Nøjagtig det samme da jeg ventede Julie, det varede helt frem til fødslen... 

Jeg kan virkeliggodt forstå du ikke vil mere! Hvad siger lægen til det?

Nu har jeg BTW været på tanken, det er din skyld Bryder mig ikke så meget om det om aftenen. Det her er IKKE racistisk ment, men hver sen aften står der en flok nydanskere og skaber sig dernede. I dag stod de og snakkede om at fylde en flaske med benzin og sætte ild til den. Så vil man bare gerne væk! Men fik da en pose Sour Cream and dild og en halv liter cola zero

Anmeld

20. maj 2011

quar20

Jeg har nydt min dag idag - rigtig råhygget..
Derudover har jeg haft snakket med en omkring den åndelig verden Super spændende.. Og nu jeg snart på vej i seng  så jeg kan lade op til imorgen hvor vi får besøg af min dejlige pappa

Anmeld

20. maj 2011

Jemion

Vi har haft total hygget dag, først inviterede jeg min mor på brunch også tog min mand, mor og jeg ind og se Pirates of the Caribbean Lillemanden i maven var ligeså vild med filmen som vi var, Nøj med kolbøtter han fik lavet

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Jeg kan virkeliggodt forstå du ikke vil mere! Hvad siger lægen til det?

Nu har jeg BTW været på tanken, det er din skyld Bryder mig ikke så meget om det om aftenen. Det her er IKKE racistisk ment, men hver sen aften står der en flok nydanskere og skaber sig dernede. I dag stod de og snakkede om at fylde en flaske med benzin og sætte ild til den. Så vil man bare gerne væk! Men fik da en pose Sour Cream and dild og en halv liter cola zero

Min skyld??!! EJ det kan du ikke mene.... 

Du er bestemt ikke ene om det.. Jeg hader også at gå ude om aften.. Jeg løber nærmest, er skide bange.. Aner ikke hvorfor... 

God fornøjelse med Colaen og chipsene... 

Lægen siger så længe jeg kan spise godt om aften, hvilket jeg kan bedst, er det fint, så længe jeg tager på, er der ingen fare... Jeg har taget 14 kg på snart 15... 

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Jemion skriver:

Vi har haft total hygget dag, først inviterede jeg min mor på brunch også tog min mand, mor og jeg ind og se Pirates of the Caribbean Lillemanden i maven var ligeså vild med filmen som vi var, Nøj med kolbøtter han fik lavet

Hvor hyggeligt... 

Anmeld

20. maj 2011

Mor-til-asta-09

Jeg er lige kommet hjem fra en 13 timers vagt i køkkenet De slår hårdt de konfirmation`s weekender... Så nu sidder jeg med et glas koldt vand og lidt snolder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.