Hvad laver du idag/iaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg skal slappe lidt af. Vi har været på farten hele dagen, og har hjulpet min lillesøster med at flytte fra kæresten gennem 7 år

Så nu skal vi vist bare i bad og under dynen. Vi skal nemlig på kræmmermarked i morgen formiddag og til svigermors fødselsdag om eftermiddagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Baby_girl2011

MoarJ skriver:

Idag laver jeg/vi ikke en dyt... Jeg og Julie har lagt og sovet det meste af eftermiddagen... 

Imorges stod jeg op med ingen stemme... Har fået et træls hoste... 

Imorgen ser vi ikke farmand fra tidligt om morgen, han daffer en tur til parken for at se håndbold... Så han er hjemme igen i morgen ?? 

Hvad laver du ?

Her lige nu ligger jeg bare på sofae mens manden er ude og lege med motor cykle sammen med hans kammi.. 

Men idag har mig og ham været ude og fiske.. Juhuuu jeg fangede en lille fisk.. 

Så har vi været ude og grille.. Jaah det var vidst den dag 

Anmeld

20. maj 2011

Henriette1973

Min lille familie har været i Djurs sommerland, hvilket var rigtig skønt. Nu sidder jeg jo her ved PC'eren og passer min datter, mens min mand er ude at drøne på sin motorcykel.

Anmeld

20. maj 2011

Frøken J.

Har været syg, og har ikke lavet en meter. Sov 12 timer i nat, har ligget i sengen det meste af dagen og læst Camilla Läckberg, og så var vi lige ude hos svigerforældrene her til aften i anledning af svigermors kommende fødselsdag. Nu ligger jeg i sengen og tænker på chips

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Har været syg, og har ikke lavet en meter. Sov 12 timer i nat, har ligget i sengen det meste af dagen og læst Camilla Läckberg, og så var vi lige ude hos svigerforældrene her til aften i anledning af svigermors kommende fødselsdag. Nu ligger jeg i sengen og tænker på chips

Du er ikke den eneste som er lidt skidt... 

jeg havde ingen stemme i morges... Havde mega ondt i halsen, heldigvis løsnede det sig... Når jeg hoster, kan jeg ligeså godt have en pose, spand eller andet ved siden af... 

Æd nogen chips så... 

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Henriette1973 skriver:

Min lille familie har været i Djurs sommerland, hvilket var rigtig skønt. Nu sidder jeg jo her ved PC'eren og passer min datter, mens min mand er ude at drøne på sin motorcykel.

Var det ikke lidt koldt? 

Anmeld

20. maj 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Du er ikke den eneste som er lidt skidt... 

jeg havde ingen stemme i morges... Havde mega ondt i halsen, heldigvis løsnede det sig... Når jeg hoster, kan jeg ligeså godt have en pose, spand eller andet ved siden af... 

Æd nogen chips så... 

Åh nej, du slipper da aldrig for den kvalme Det er da vildt!

Jamen så skal jeg jo på tanken, og er så trææt.. Selvom det kun tager 3 min

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Åh nej, du slipper da aldrig for den kvalme Det er da vildt!

Jamen så skal jeg jo på tanken, og er så trææt.. Selvom det kun tager 3 min

Psssst.... Send kæresten afsted... 

Det er så irriterende... Når jeg hoster så meget, kan jeg ikke undgå at det kommer igen... 

Håber og ønsker jeg snart slipper for kvalme og opkast... 

Anmeld

20. maj 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Psssst.... Send kæresten afsted... 

Det er så irriterende... Når jeg hoster så meget, kan jeg ikke undgå at det kommer igen... 

Håber og ønsker jeg snart slipper for kvalme og opkast... 

Jamen han er syg! Det er det rene helvede Kunne self. bare cykle, men så skal jeg have lygter på.. Og kan vel lige så godt spare kalorierne (suuuuk).

Uh Døjer du også stadig når du ikke hoster?

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Jamen han er syg! Det er det rene helvede Kunne self. bare cykle, men så skal jeg have lygter på.. Og kan vel lige så godt spare kalorierne (suuuuk).

Uh Døjer du også stadig når du ikke hoster?

Årh... se så må du gemme det til imorgen... 

Ja jeg døjer også med det når jeg ikke hoster... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.