Hvad laver du idag/iaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.595 visninger
53 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Mira0911

Idag laver jeg/vi ikke en dyt... Jeg og Julie har lagt og sovet det meste af eftermiddagen... 

Imorges stod jeg op med ingen stemme... Har fået et træls hoste... 

Imorgen ser vi ikke farmand fra tidligt om morgen, han daffer en tur til parken for at se håndbold... Så han er hjemme igen i morgen ?? 

Hvad laver du ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

anynom

Jeg har nydt min fridag med noget familie og venner, skal på arbejde både lørdag og søndag =/

Sidder og ser Nanny 911 og ville ønske, at jeg kunne slå moderen ned! =D

Anmeld

20. maj 2011

hilma

sovet det meste af eftermiddagen med lillemanden... haft ham i bad, taget opvasken og NU, ja, sidder på face og baby.dk mens simpsons er i baggrunden og venter på at lillemanden vågner op igen

Anmeld

20. maj 2011

mor-til-vanessa

vi har været på legepladen og fordret æder.

nu sover nessa og jeg laver ikke en dyt, og der er heller ikke nogen film i fjernere. øv bøv

Anmeld

20. maj 2011

NinaNymannMadsen

slappet af der hjemme og lavet ikk en dyt.
vi har bagt boller idag og konstateret at asta er bange for dej når det ikk er bagt.
så har vi besøgt nogen vi kender. og set noget tv.
nu skal asta til at sove lige om lidt og så tror jeg at jeg vil finde en dvd eller sådan noget eller bare stene på nettet for kæresten har lige fået gæster.

Anmeld

20. maj 2011

Findusinde

Jeg skriver kommunikationsrapport som skal afleveres på mandag... Skal arbejde hele weekenden..

Anmeld

20. maj 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Idag laver jeg/vi ikke en dyt... Jeg og Julie har lagt og sovet det meste af eftermiddagen... 

Imorges stod jeg op med ingen stemme... Har fået et træls hoste... 

Imorgen ser vi ikke farmand fra tidligt om morgen, han daffer en tur til parken for at se håndbold... Så han er hjemme igen i morgen ?? 

Hvad laver du ?

Ja jeg kukkelurer jo herinde, men lidt senere vil jeg se en film sammen med min søn. Det har jeg lovet ham

Når han sover, så havner jeg nok herinde igen

Anmeld

20. maj 2011

mortilflere

jeg var jo oppe ved Kristrup kirke med julie og andre , til en rideveninde , havde Alberte med , så hjem og ordne Juie s hest , i mens Julie var i bad på rideskolen  

Så køre Julie til komfirmation , og hjem og putte Alberte OG her gik det galt jeg skulle lige ligge lidt da jeg havde stået længe (ik min stærke side) og så sov jeg sg 

Vågnede da Alberte sad og råbte hallo hvem vil tage mig op LOL 

Emil hørte hende nu oxo så hun var overvåget af en der var vågen .

Så lage jeg 7 maskin fulde sammen og på plads (hvem mon den tumpe er der bare har ligget vasketøjet ind på stue spise bordet de sidste par dage )

Maden var rester fra i går

Så tog Benjamin sg Alberte i bad , jeg troede bare de tog tøj af osv men da jeg havde taget ud af bordet var de vasket (han er kun 7 år så ik så smart heldigvis har hun mest siddet i kørestol i dag så hun har ikke sappe ben , men må lige ha en snak med ham om det uden at gøre ham ked han vil jo bare hjælpe)

Så kom en nabo med hans unger så i stedet for at være puttet sidder de små og feder huseje af her i sofaen...

og jeg skal hænge mere tøj op og vaske hvide ridebukser , bandasher , underlag fra i dag ..

Anmeld

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

Jeg hører musik, sidder på baby.dk og slapper af

Har lige været i Helsingborg i Tropikariet med mine svigerforældre og skal op til fødselsdag i morgen - så nu hygger vi bare her hjemme

Anmeld

20. maj 2011

Bellinda89

Vasker tøj til den helt store guldmedalje..!!

Ihh bliver da aldrig færdig :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.