Hvad laver du idag/iaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Tip!

Har slappet af, været ovre og se min nye bil, og nu skal jeg snart ind og sove et par timer inden jeg skal hente mine forældre i lufthavnen i nat... gaaaab..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

2babygirls

Jeg hygger alene på sofaen.. Putte-musen er længe lagt i seng og min mand er taget ud i firmaet for at skrive lidt på hans sidste opgave inden eksamen.

Anmeld

20. maj 2011

Moar'en

Vi har været ude og handle lidt, og efter Viktor havde sovet middags søvn, tog vi i løveparken, det var rigtig hyggelig, og Viktor stor og fodrede en kamel med græs, det var vildt sødt. Der var en masse børn der ikke rigtig ville gå hen til dem, men afsted med Viktor, han er sgu frygtløs (selvom han godt nok er bange for tyggegummi ,   )

Resten af weekeden skal jeg arbejde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2011

Fru Aagaard

Bee skriver:

Har slappet af, været ovre og se min nye bil, og nu skal jeg snart ind og sove et par timer inden jeg skal hente mine forældre i lufthavnen i nat... gaaaab..

Ny bil???

Anmeld

20. maj 2011

Kay

uhhh har været ude hos nogle venner og drikke kaffe og lege med deres dejlige søn/bonus søn... og nu sidder vi ved hver vores pc og leder efter fold selv kuverter (aflange) til vores bryllups invitationer... manden har endelig angageret sig

Anmeld

20. maj 2011

Janni.

Det er en hemmelighed 

Anmeld

20. maj 2011

JuelZ

Jeg har passet alle hundene idag, indtil Lilly blev hentet af nye ejere ...
og nu slapper vi bare af med de 2 andre hunde og ser tv og nu starter vi snart Harry Potter Marton igen (man er vel glad for filmene, og HVAD skal jeg dog gøre den dag det er helt slut med filmene, tror squ min verden går under hehe)

Anmeld

20. maj 2011

Mi

God bedring

Vi ser Olsen Banden sammen med de store børn. De sidder og skriger efter chips, for det har jeg lovet dem. De nyder det, for de får aldrig normal lov til at være så sent oppe

Anmeld

20. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

MoarJ skriver:

Idag laver jeg/vi ikke en dyt... Jeg og Julie har lagt og sovet det meste af eftermiddagen... 

Imorges stod jeg op med ingen stemme... Har fået et træls hoste... 

Imorgen ser vi ikke farmand fra tidligt om morgen, han daffer en tur til parken for at se håndbold... Så han er hjemme igen i morgen ?? 

Hvad laver du ?

Sidder på baby.dk..

Vi har hygget herhjemme i det gode vejr. Lavet mad på grill - været i badebassin (frederic bryder sig IKKE om koldt vand, så vi måtte tømme varmvands beholder deri)

Frederic blev puttet lidt før kl 19, så her er ro... 

Imorgen skal Frederic til hans første ridetime, bliver så sejt... Da han ikke snakker om andet end heste, hvor det så lige kommer fra. Så er det jo godt at min svigerinde har egen hest og en del privat opstaldet også - ridelære tilknyttet - egen inden/uden dørs ridehal osv. 

Så da vi var til 2 års føz'da der ovre sidste weekend aftalte vi at på lørdag (i morgen) det skal være... Da vi kørte derfra viste jeg ham den fjord hest han skal ride på, hvorpå han svared; moar! jeg ikke ride på sådan en lille hest, jeg en stor dreng og skal ride på stor hest... Den anden aften; moar? ja ven.. Skal jeg hold fast i hestens øre, hva mor? nej freder, du skal holde fat i tøjlerne med dine hænder.. Moar? ja freder... Hvor sidder tøjlerne fast henne? Spørgejørgen altså...

Anmeld

20. maj 2011

Fru Aagaard

Vi har gået en dejlig tur idag, og trunte cyklet. Vi har været aktive i haven, og plantet to træer/buske. Vi har taget et langt karbad Vi set en prinsesse film og disney show og spist slik..

Vi har bare haft en rigtig hygge dag inde og ude..

Nu er trunten gået omkuld, min mand jager og jeg vil snart hoppe i karbad igen, med lys og blad og det hele.. Såe lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.