MoarJ skriver:
Idag laver jeg/vi ikke en dyt... Jeg og Julie har lagt og sovet det meste af eftermiddagen... 
Imorges stod jeg op med ingen stemme... Har fået et træls hoste...
Imorgen ser vi ikke farmand fra tidligt om morgen, han daffer en tur til parken for at se håndbold... Så han er hjemme igen i morgen ??
Hvad laver du ?
Sidder på baby.dk..
Vi har hygget herhjemme i det gode vejr. Lavet mad på grill - været i badebassin (frederic bryder sig IKKE om koldt vand, så vi måtte tømme varmvands beholder deri)
Frederic blev puttet lidt før kl 19, så her er ro...
Imorgen skal Frederic til hans første ridetime, bliver så sejt... Da han ikke snakker om andet end heste, hvor det så lige kommer fra. Så er det jo godt at min svigerinde har egen hest og en del privat opstaldet også - ridelære tilknyttet - egen inden/uden dørs ridehal osv.
Så da vi var til 2 års føz'da der ovre sidste weekend aftalte vi at på lørdag (i morgen) det skal være... Da vi kørte derfra viste jeg ham den fjord hest han skal ride på, hvorpå han svared; moar! jeg ikke ride på sådan en lille hest, jeg en stor dreng og skal ride på stor hest... Den anden aften; moar? ja ven.. Skal jeg hold fast i hestens øre, hva mor? nej freder, du skal holde fat i tøjlerne med dine hænder.. Moar? ja freder... Hvor sidder tøjlerne fast henne? Spørgejørgen altså...
Anmeld