Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Shibby skriver: 450 eller såen noget, pr person såvidt jeg har forstået det
450 eller såen noget, pr person såvidt jeg har forstået det
Det var da ikke så galt
Tillykke med familienavnet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shibby skriver: Var det ikke underligt at hedde noget andet fra den ene dag til den anden.. Tror det bliver vildt sært den dag der står Familien Søborg på dørskiltet!
Var det ikke underligt at hedde noget andet fra den ene dag til den anden.. Tror det bliver vildt sært den dag der står Familien Søborg på dørskiltet!
JO MEGET!! Hver gang jeg ringede et sted hen måtte jeg tænke: du hedder Reese, du hedder Reese.... hihi, og også når man skal underskrive noget! men nu har jeg efterhånden vænnet mig til det.
sommerbarn<3 skriver: Det var da ikke så galt Tillykke med familienavnet
Nej vel
-Det er først lige blevet besluttet. navneændringen bliver først aktuel når pairne osv er gået i orden, men tak
mariamiss6 skriver: Må jeg lige spørge hvorfor???? Altså hvorfor tage den andens navn, hvis man ikke lige bliver gift?Jeg ved godt det er jeres intention at blive gift, men hvorfor ikke bare skifte navn til den tid?
Må jeg lige spørge hvorfor???? Altså hvorfor tage den andens navn, hvis man ikke lige bliver gift?Jeg ved godt det er jeres intention at blive gift, men hvorfor ikke bare skifte navn til den tid?
Vi skal muligvis aldrig giftes.... så derfor ville jeg gerne have det samme efternavn som mine børn.
SiLiMiMa skriver: JO MEGET!! Hver gang jeg ringede et sted hen måtte jeg tænke: du hedder Reese, du hedder Reese.... hihi, og også når man skal underskrive noget! men nu har jeg efterhånden vænnet mig til det.
hvor godt..hehe.. Den har jeg også tænkt meget over.. Tilsidst lyder det vel naturligt når man siger sit nye navn.. !
Shibby skriver: hvor godt..hehe.. Den har jeg også tænkt meget over.. Tilsidst lyder det vel naturligt når man siger sit nye navn.. !
ja, helt sikkert! Det bliver du glad for! og sikke et pænt navn også!
Hehe..
var faktisk lige nede i går med papirerne på at få kærestens efternavn
synes det er stort at skifte til hans navn...
Wampires skriver: Hehe.. var faktisk lige nede i går med papirerne på at få kærestens efternavn synes det er stort at skifte til hans navn...
Tillykke
Shibby skriver: Tillykke
Mange tak
Vi kommer nok aldrig til at blive gift men har nu været sammen og forlovet i over 7 år... og da der er barn på vej er det nemmere at hedde det samme og for os er vi "gift" nu selvom der ikke er papirer på det
skønt... stort tillykke...
vi skal også have lavet vores navn om inden bebserne kommer...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128